5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nachtje geslapen op doorreis. We kregen een kamer op de zonzijde. Bloedhete kamer zonder airco met veel dwarrelend stof. Ze konden deze niet aanzetten omdat het de eerste warme dag was en het weer koeler zou worden?! Wel zo vriendelijk dat we mochten verhuizen naar een andere kamer aan de koele kant. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt en goede prijs/kwaliteit verhouding. Dax ligt beetje uit de route.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
NATHALIE F, Directrice van Ibis Styles Dax Miradour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2016

Vielen Dank für Ihren Kommentar zu Ihrem Aufenthalt.
Die Klimaanlage ist immer noch im Kühlbetrieb , aber wir waren begeistert, ein anderes Zimmer zu bieten.
Wir freuen uns auf Sie!

3 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Ibis style is een kleurrijk hotel. Licht en luchtig. Redelijk goed diner.....menu. Ontbijt prima doch beperkt. De prijs is er dan ook naar. Kamers zijn redelijk met een balkonnetje. Bed was keihard. Niet comfortabel.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
14 december 2015 beoordeeld

Ibis Styles-hotels hebben altijd wat meer karakter dan de gewone Ibis-hotels, en dat is in Dax net zo.
Zeer goede ligging net buiten het stadscentrum, met een mooi zicht op de oevers van de Adour en een park.
Geen al te grote kamers en badkamers, maar net ruim genoeg.
Grote, gezellige inkomhal, maar helaas veel te kleine ontbijtruimte, die ook niet echt praktisch ingericht werd (te weinig tafels voor gezinnen/vrienden), waardoor we in de restaurantruimte moesten ontbijten, waar dan nog bijkomende tafels gedekt moesten worden, een bijkomend ontbijtbuffet opgesteld moest worden, enz.
Een heel gedoe dat gemakkelijk vermeden kan worden met een betere inrichting.
We hadden ook bedenkingen bij de organisatie van de receptie 's avonds.
De medewerker aan het onthaal was tegelijk bezig met de ontvangst van mensen, openen van de inkomdeur, de bar en de voorbereiding van het buffet (plakjes kaas en vlees op een schaal leggen - hygiëne?).
Maar het personeel zelf was supervriendelijk en behulpzaam!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
NATHALIE F, Directrice van Ibis Styles Dax Miradour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 december 2015

Bonjour,
Merci pour votre commentaire. Nous avons pris bonne note de vos remarques et nous ferons le maximum pour améliorer les points évoqués.
En espérant vous accueillir à nouveau lors d'une prochaine étape dans les Landes.

21 april 2015 beoordeeld

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
24 mei 2013 beoordeeld

kamer was ok met een mooi zicht op de rivier.
Wij hebben 2 mini hondjes en waren zo vriendelijk om er maar 1 aan te rekenen, hetgeen k enorm apprecieer.
Er was geen fruitsalade meer bij het ontbijt, toen ik dat vroeg, waren ze daar onmiddellijk om aan te vullen.
heel tevreden.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner