“Vond t tegenvallen”

Grottes de Abbaye de Brantome
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 dingen om te doen in Brantome
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk vrij weinig te zien. Als ik eerlijk
Ben vond ik het geld absoluut niet waard. Wij hebben de onbegeleide tour gedaan. Wellicht beleef je met een rondleiding met gids meer plezier?

2 augustus 2017 beoordeeld

Zeer interessante abdijgebouwen,met imposante restanten van de eerste abdij,gebouwd in de rotswand.Individueel parcours met goed gedocumenteerde Nederlandstalige brochure,over de geschiedenis van dorp en abdij.
Zeer mooi dorp,gelegen aan de oevers van de Dordogne.

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Rondleiding betreft voornamelijk de kerk en klokkentoren. De Franstalige gids sprak zeer snel, en zeer lange tijd aan een stuk. Uitzicht over brantome leuk, de rest van de rondleiding toch iets te sterk op de pure geschiedenisliefhebber gericht.

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het klooster gesticht door Karel de grote domineert het stadje brantome en is zeker de moeite waard om te bezoeken. Je kunt zo zien hoe de monniken vroeger in grotten leefde en aan die grotten is langzaam de abdij vast gebouwd. De geschiedenis gaat terug tot de 6e!! Eeuw

Bekijk meer beoordelingen
23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mischien ligt het aan de vrouwelijk gids die het veel minder goed deed dan haar collega waar we de stadswandeling mee deden , maar we vonde het niet 'spannend'

Reizigers die Grottes de Abbaye de Brantome bekeken, bekeken ook

In Grottes de Abbaye de Brantome geweest? Deel je ervaringen!