“Leuke trip van anderhalf uur”
Beoordeling van Brantome Canoe

Brantome Canoe
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 dingen om te doen in Brantome
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben op 24 mei s middags de minihike gedaan bij Brantôme canoe. Leuke trip in een mooie omgeving met als afsluiting een rondje om te dorp Brantôme. Goed verzorgd. Helaas zat t weer wat tegen, dat mocht de pret niet drukken. Dank voor de leuke middag

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk tochtje gemaakt van 8 kilometer. Strak georganiseerd en afgesloten met een rondje rond het stadje zelf.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke kanotocht! Helaas niet erg uitdagend, maar we waren met kinderen van 5-8, dus in dit geval was dat niet zo erg. Wel mooie omgeving en een rondje rond Brantome. We hebben de 4 km gedaan. Dat was voldoende aangezien je nog best veel moet peddelen ivm de matige stroming.

16 augustus 2016 beoordeeld

Wij, ouders en 18-jarige zoon, zijn in een tweepersoons kano en een kayak van Brantôme naar Bourdeilles gepeddeld, een tochtje van 12 km dat om 13.00 uur begon. We hebben hiervoor 43 euro betaald omdat we een paar euro korting kregen als gasten van de plaatselijke camping. Onderweg bleven we diverse keren hangen op dammetjes vanwege de lage waterstand, maar dat had iedereen en na wat duwen en trekken kon je weer verder. Best een mooi tochtje, hoewel niet spectaculair, maar wel gewoon fijn voor een middagje. Een keurige touringcar regelt het vervoer terug naar Brantôme. Stipt volgens afspraak konden wij om half vijf vertrekken.

Bekijk meer beoordelingen
11 augustus 2016 beoordeeld

Een 8 km lange toch gedaan. Erg leuk om te doen, met een aantal afdelingen erbij is het goed te doen om 8 km. Daarna nog een rondje om het centrum. Erg leuk om te doen.

Reizigers die Brantome Canoe bekeken, bekeken ook

In Brantome Canoe geweest? Deel je ervaringen!