“Erg lekker gegeten in Obernai”
Beoordeling van Les Remparts d'Obernai

Les Remparts d'Obernai
Geclassificeerd als nr. 11 van 71 Restaurants in Obernai
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten in Obernai bij Les Remparts. Zeer vriendelijk personeel, goede wijnen en heerlijk eten!

Datum van bezoek: september 2020

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het dorpsfeest, flesje wijn op het plein met de lokale frans bauer. Ff eten. Dit restaurant was niet onze eerste keus. Maar woh wat blij dat de andere geen plek hadden. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. Top!!! Heerlijke plek.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 juli 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant, veel bezocht door de lokale bevolking. Zij serveren een uitstekend dagmenu aan een leuke prijs. Ook de wijn is zeker niet duur. Dat alles met een zeer vriendelijke bediening is de reden om dit restaurant aan te raden!

Datum van bezoek: juni 2019
13 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk gelegen restaurant met redelijk intiem terras. De gastheer is uiterst vriendelijk. Op onze vraag of de porties van het menu wellicht niet wat groot zijn geeft hij aan dat we mogen delen. We kiezen voor het Elzasser menu met als extra gang kaas, dit delen we. Prijs voor 2 personen eur 31,30 totaal.
De porties blijken ruimschoots voldoende. De Riesling van de kaart is zeer smaakvol en wederom vriendelijk geprijsd.
Het voorgerecht is uientaart, smaakvol en authentiek. Het hoofdgerecht is zuurkool met diverse stukken vlees en/of worst van goede kwaliteit. De gastheer adviseert ons om een glaasje Gewurztraminer te drinken bij de Munster (kaas) hetgeen een goede keuze blijkt. Perfect gegeten en gedronken voor EUR 70. Chapeau

Datum van bezoek: juni 2019
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant maar mooie kaart . We hadden steak met speciale frietjes . Super . Lekkere huiswijn . Vriendelijke bediening .

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Les Remparts d'Obernai bekeken, bekeken ook

In Les Remparts d'Obernai geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.