“Topstrand bar/restaurant”

Geclassificeerd als nr. 10 van 236 Restaurants in Porto-Vecchio
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie baaike met restaurant op het strand. Eten is zeer goed en de bediening is vlot! Op het vlak van eten zeker een van de beste!

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie heel goed, prettige sfeer, eten echt van een behoorlijk niveau, aan de strandlijn, eigenaar werkt hard mee, zelfs zijn zoon, daar hou ik wel van. Kortom prima !

23 mei 2017 beoordeeld

Nee inderdaad, dit is een zaak die met vakmanschap zijn beroep uitoefend. In een woord geweldig. De eigenaar werkt zelf zeker zo hard mee en heeft tevens de controle over het geheel. Dit is geen zaak voor slechts de upper-ten...maar iedereen voelt zich hier thuis

23 oktober 2016 beoordeeld

Vlak aan het strand gelegen. Vrij uitgebreide kaart, vriendelijke en vlotte bediening. We kozen als voorgerecht de tapas, deze was uitstekend. Als hoofdgerecht hadden we inktvisjes (heel lekker) en dorade (kruiding ontbrak). Mooi wijnkaart. Het was aangenaam hier te genieten van de gerechten met een mooi zicht. Druk bezocht.

3 oktober 2016 beoordeeld

Vlotte bediening en erg lekkere gerechten... Direct aan het strand.
Ondanks de drukte snelle bediening.

Reizigers die Restaurant Playa Baggia bekeken, bekeken ook

Porto-Vecchio, Corse-du-Sud

In Restaurant Playa Baggia geweest? Deel je ervaringen!