“Lekker eten met een prachtig uitzicht ”
Beoordeling van Terramea

Terramea
Geclassificeerd als nr. 18 van 236 Restaurants in Porto-Vecchio
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier ‘s avonds op het terras met een mooi uitzicht over de baai van Porto-Vecchio. Niet alleen het uitzicht was super, ook het eten was heel lekker en verzorgd. We genoten van een voor- en hoofdgerecht : erg verse ingrediënten, mooi gepresenteerd en vriendelijk opgediend. Een lekker glas wijn erbij en de onontbeerlijke liter Orezza water erbij. De prijs viel ook best mee. Alleen spijtig dat men hier op het terras mag roken. Ook al zit je buiten, je krijgt de geur er toch altijd gratis bij en bij een maaltijd stoort dat toch.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om op deze plek de zon onder te zien gaan is echt fantastisch. Je kijkt uit over de baai van porto vechio. Het is prima. Er is vlees en vis. De prijs is stevig maar het eten en zeker het uitzicht maken dit het waard. Reserveren is aan te raden (ook door de week).

31 juli 2017 beoordeeld

super super super lekker eten met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Geweldig uitzicht over de baai van Porto Vecchio. Hier moet je minimaal 1x gegeten hebben.

19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles klopt hier. Smaakvolle inrichting, vriendelijk personeel, verrukkelijke gerechten, lekkere locale wijnen en bovenal een fantastisch uitzicht.
Het eten is heerlijk, maar wel een beetje prijzig. Het is het waard, maar wel goed om te weten.

22 juni 2015 beoordeeld

Als je hier eet besef je waarom Corsica Île de beauté wordt genoemd.De bediening is zeer sympathiek. We zijn er dan ook twee maal gaan eten. De tweede maal werden we al zeer persoonlijk ontvangen.Eten zeer lekker. Een aanrader

Reizigers die Terramea bekeken, bekeken ook

Porto-Vecchio, Corse-du-Sud

In Terramea geweest? Deel je ervaringen!