“Aparte locatie maar niet meer”
Beoordeling van U Cantonu

U Cantonu
Geclassificeerd als nr. 15 van 236 Restaurants in Porto-Vecchio
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien de mooie beoordelingen gingen we hier eten op de laatste avond van onze vakantie in Corsica. De locatie is prachtig en zeker uniek! Het personeel is ook heel vriendelijk. Je krijg een aperitief en een afsluitertje van het huis. De wijn was heerlijk maar helaas kon het eten niet aan onze (toch wel redelijke) verwachtingen voldoen. Het lam (schaap) was een eerder een zoete bereiding - soit misschien de foute keuze gemaakt. Het everzwijn was niet slecht maar ook niet speciaal. Eigenlijk had onze zoon de beste keuze met zijn steak met champignonsaus maar dat kunnen we in België uiteraard ook eten. De rekening was de duurste die wij gedurende onze hele reis voorgeschoteld hebben gekregen dus nee voor ons zeker geen aanrader.

Datum van bezoek: juli 2017

23 mei 2017 beoordeeld

Iets buiten Porto Vecchio ligt dit verborgen pareltje. Goed eten, Goede bediening, alles top!
Reminder: Enkel cash!!

Datum van bezoek: augustus 2016
22 juni 2015 beoordeeld

We hadden dit adres via tripadvisor gevonden en het is zeker een aanrader . Het is echt een landelijk restaurant waar je u waant in de tijd van toen. Broer en zus runnen dit restaurant met hart en ziel. Het eten is eerder gewoon maar de locatie en de hartelijkheid maken dat je hier eens moet geweest zijn./ ook zeer mooi zicht.

Datum van bezoek: juni 2015
21 september 2014 beoordeeld

Ik was er overdag langs gereden, op weg naar mijn hotel, om er een tafel te reserveren. De zaak was natuurlijk gesloten en ik dacht bij mezelf; oei, is het dat maar. Maar toch reserveerde ik telefonisch mijn tafel en ging er dus bij valavond heen. Amaai !! Ik word niet gauw van mijn sokken geblazen want ik weeg 95 kilo maar dit MOET je zien. Zo romantisch, zo sfeervol, zo smaakvol ingericht !! Na een babbel met de vriendelijke uitbaatster werd het mij duidelijk. Ze is ook nog interieur-architecte. We hebben er twee maal lekker gegeten. Opnieuw de verse streekgerechten, doch ook nog enkele Italiaanse specialiteiten, al even vers trouwens. Hier kom ik zeker nog terug. Waarschuwing: smeer je in met muggenmelk alvorens je er heengaat want het krioelt er van de muggen. De uitbaters proberen dit probleem te verhelpen met geurstokjes en andere middeltjes. Maar ja, als wij hier lekker mogen eten, waarom dan ook de muggen niet?

Datum van bezoek: september 2014
22 januari 2014 beoordeeld

Na enige malen van eigenaar te zijn gewisseld - hebben nu 2013/2014 mensen met horeca ervaring en kennis van de werkelijk Corsicaanse keuken het restaurant overgenomen. Zeker een aanrader , aangezien het zeer landelijk is gelegen met een prachtige verlichting van de hele tuin waarin men 'avonds kan eten.
Tijdens ons bezoek probeerden 3 vosjes - ja werkelijk - moeder vos met 2 kleintjes , zeer schuw een graantje mee te pikken van het gebodene. Puur natuur - ten voeten uit !

Datum van bezoek: september 2013
    • Sfeer

Reizigers die U Cantonu bekeken, bekeken ook

Porto-Vecchio, Corse-du-Sud

In U Cantonu geweest? Deel je ervaringen!