Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 16 april 2012

Kamertip: I didn't see the other rooms but the yellow room was very accomodating!
Datum van verblijf: april 2012
Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2021
Nadia Solny, Propriétaire van Residence Rocca Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Beoordeeld op 23 augustus 2021

Datum van verblijf: augustus 2021
Nadia Solny, Propriétaire van Residence Rocca Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2021

Beoordeeld op 10 augustus 2021 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2021
Nadia Solny, Propriétaire van Residence Rocca Rossa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Beoordeeld op 10 augustus 2021

Kamertip: Gites et emplacement magnifiques, accueil chaleureux, bien situé et très calme
Datum van verblijf: juli 2021