Beoordeeld op 8 juni 2018

Dit was het beste hotel van onze rondreis in Corsica. Het hotel is zeer rustig gelegen. De kamers zijn goed in orde, goed bed, alles netjes. Het ontbijt is zeer goed, alles is voorzien. Personeel is zeer vriendelijk en professioneel. In de nabijheid zijn veel restaurants.

Kamertip: De kamers vooraan hebben zeezicht.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2017

De locatie van het hotel is prima met een mooi uitzicht op zee en aan de andere kant van het hotel een groot zwembad. De kamers zijn schoon en de bedden zijn prima. De badkamer vond ik aan de kleine kant en niet bijzonder. Daarnaast is er geen vertier in het hotel in de avonduren.

Het ontbijt was prima maar niet bijzonder en ik vond er te weinig keuze mogelijkheid.

Al met al prijs versus kwaliteit ruim voldoende maar niet meer dan dat.

Kamertip: Voorkant van het hotel met zeezicht.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 juli 2017

Zeer aangenaam, proper en uitstekend hotel. Zeer vriendelijk onthaal, ruime kamers en alles zeer proper. Verzorgd zwembad. Kleine opmerking : ontbijt relatief basic voor zijn prijs.
Mooie ligging en knap uitzicht.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 25 september 2016

Heel goed hotel , gunstig gelegen op wandelafstand van jachthaven en centrum
Zeer vriendelijk personeel , ruime kamers , heel,proper
Juist naast salinas natuurreservaat , heerlijk ontbijt op terras
Zalige jacuzzi naast zwembad met zicht op de salinas
Genoeg parkeerplaatsen aan het hotel

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 juli 2016

Top hotel met mooie ruime kamers. Hygiëne staat hoog in het vaandel aangeschreven en het franse ontbijt is meer als behoorlijk! 4e maal in dit hotel geweest en alleen maar honger naar meer. Tal van toplocaties in de nabijheid (jachthaven, oude stad) en op anderhalf uur rijden zijn er heel wat leuke stadjes, strandjes, bergdorpjes, etc....

Kamertip: Zeezicht mag, maar zicht op de zoutmeren en binnenland is echt een aanrader!
Datum van verblijf: juni 2016