“Ok Pizza”

Geclassificeerd als nr. 28 van 236 Restaurants in Porto-Vecchio
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geen reservering en dat leek in eerste instantie een uitdaging, maar kregen toch een tafel (als we maar om 21 u klaar zouden zijn...bleek uiteindelijk niet nodig). Druk bezocht, vriendelijk personeel. Pizza en voorgerecht in orde maar niet extreem o.i.d.

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , vriendelijk personeel , keurige bediening , hardwerkend , ook bij een vol restaurant blijven ze netjes en correct , echt aan te bevelen

18 september 2016 beoordeeld

Een vrij groot, maar toch gezellig restaurant, de pizza's zijn fantastisch, wij gingen die avond alle vier voor pizza, maar ook de andere gerechten die voorbij kwamen zagen er prima uit.
De bediening is vriendelijk en de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

20 april 2015 beoordeeld

Heel toevallig gevonden. Het seizoen was ook nog maar net begonnen. De gegrilde vleesschotels zijn geweldig, maar een goed restaurant beoordeel je op zijn goedkopere schotels. Hier heb ik de beste pizza Napolitaine ooit gegeten .
Een aanrader voor iedereen, ook gezinnen met kinderen.

10 maart 2014 beoordeeld

Als je voorkeur uit gaat naar vlees dan is dit HET restaurant. In de zomer wel even reserveren !
Om teleurstelling te voorkomen. Ook de Corsicanen komen graag in dit restaurant, waar je ook gewoon een pizza kunt eten.

• Sfeer

Reizigers die Ondella bekeken, bekeken ook

Porto-Vecchio, Corse-du-Sud

In Ondella geweest? Deel je ervaringen!