“Lokale gerechten, weinig variatie”
Beoordeling van U Spuntinu

U Spuntinu
Geclassificeerd als nr. 39 van 229 Restaurants in Porto-Vecchio
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
Melsele
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Winkel/restaurant met lokale gerechten. Gezellig zitten vlak tegen kerk. Weinig variatie in de gerechten, redelijk lekker. Prijzig voor hetgeen je krijgt.

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant!

Wy namen 2x salade, lekker goed verzorgt.
Had wel iets meer mogen zyn.

Geen kindermenu, voor de kinderen namen We meloen met parma ham.
Super lekkere ham (grote portie!!)

Dessert was heel lekker!
Brochette van fruit overgoten met chocolade, mmm heerlijk!

12 augustus 2016 beoordeeld

Bij U Spontinu staan er niet veel gerechten op de kaart maar wat er is is ook echt lekker: een lekkere schotel genomen met charcuterie et fromage ( salami , ham en heerlijke schapenkaas) en daarna een warm gerecht: gefrituurde groente en kaasballetjes. Heerlijke rode wijn erbij en onze avond kon niet meer stuk.

28 juli 2015 beoordeeld

Mooi terras met een dak van druivenranken vlak bij de kerk. Kleine kaart met brasserie gerechten. Eerlijke en heerlijke streekproducten!

13 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras tussen alle drukte. Je kan er lekkere lokale maaltijden verorberen. Assiete gourmande is zeker een aanrader, kost 18,50€ maar is overheerlijk en met verse ingrediënten gemaakt. Vriendelijke bediening, kortom, wij gaan nog eens terug.

Reizigers die U Spuntinu bekeken, bekeken ook

Porto-Vecchio, Corse-du-Sud

In U Spuntinu geweest? Deel je ervaringen!