Beoordeeld op 30 april 2017

Wat kan je meer verlangen van een hotel als de locatie, kamers, service en ontbijt uitstekend zijn?Sofitel Golfe d4Ajaccio was een toonbeeld, wij gaan zeker terug.
Eén van de beste Sofitel tot nu. Aanrader.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
SofitelGolfeAjaccio, Responsable relations publiques van Sofitel Golfe d'Ajaccio Thalassa sea and spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2017

Dear guest,
Thanks a lot for your comments.
See you soon in Sofitel Golfe d'Ajaccio!
Best regards
Stéphanie Guéroult
Responsable Expérience Client

Beoordeeld op 30 september 2016

Een hotel waar alle kamers zeezicht hebben, hoe vaak kom je dat tegen? Omdat dit hotel op een privé schiereiland ligt, kun je rondomrond de zee zien. De kamers zijn in frisse, lichte tinten ingericht, en hebben als grootste troef de heerlijke bedden uit de My Bed-collectie van Sofitel (aaaah, love them!). Je kunt het hotel gebruiken als uitvalsbasis om Ajaccio en omgeving te ontdekken, en/of om te herbronnen in het bijhorende thalassocentrum. De mogelijkheden daar zijn zo uitgebreid (behandelingen, sportlessen, voedingsadvies,...) dat je je dagen moeiteloos gevuld krijgt. In het restaurant staan voor wie dat wil ook in overleg met de diëtist bedachte gerechten (licht én lekker). Oh, en het personeel is allervriendelijkst. Ik hoop gauw nog eens terug te gaan.

Datum van verblijf: september 2016
SofitelGolfeAjaccio, Responsable relations publiques van Sofitel Golfe d'Ajaccio Thalassa sea and spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2016

Dear Nathalie,
Thanks a lot for your beautiful words.
It's a pleasure for our team to read you.
We hope to see you soon in Sofitel Golfe d'Ajaccio.
Best regards.
Stéphanie
Public relation manager

Beoordeeld op 29 september 2016

mooi gelegen, gerenoveerd luxehotel. De ligging op de punt van het eiland is adembenemend. Het ligt vlak tegenover Ajaccio en makkelijk bereikbaar met de boot. Bovendien ook vlakbij de luchthaven. Comfortabele kamers met supergoeie bedden, voldoende privacy, aangenaam terras met voldoende privacy. Uitgebreid ontbijtbuffet.
Ontspannende sfeer, tuin en terras waar je kan genieten van de zonsondergang.
De modelage met de ruisende zee op de achtergrond was hemels.
De aanvliegroute van de nabijgelegen luchthaven stoort af en toe de rust.
Toch een aanrader...

• Reistype: Reisde voor zaken

Dear Martha
Many thanks for your Nice feedback.
We Work every day for satisfy you
and your comments motivates us even more.
We hope to see you soon.
Sincerely yours
Stéphanie
Public relation manager

Beoordeeld op 12 september 2016

Zeer mooie ligging, op een landpunt. Je ziet van bijna alle hoeken de zee. Supervriendelijke ontvangst. We hadden online ingechekt met de melding dat we in de voormiddag zouden arriveren, en ja, onze kamer was klaar. Een mooie grote kamer met zeezicht, de badkamer was ook praktisch, de toilet was appart, goed maar wat krap om binnen te geraken. Mooie bar, fijn zwembad, gevuld met zeewater. Goed restaurant met super uitzicht. Zeer goede en vriendelijke service. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: september 2016
SofitelGolfeAjaccio, Responsable relations publiques van Sofitel Golfe d'Ajaccio Thalassa sea and spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2016

Dear Guest,

I would like to warmly thank you for your gratitude, and for leaving such a wonderful review after your stay at Sofitel Golfe of Ajaccio.

We are always very happy to hear and read how much our guests enjoyed their time with us and I do agree with you that we enjoy an ideal and beautiful view on the bay of Ajaccio.

Our Ambassadors were proud to make your stay unforgettable and we look forward to welcoming you back very soon.

Yours Sincerely,
Stéphanie Guéroult
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 28 september 2015

Dit Sofitel in Porticio, aan de overzijde van Ajaccio en per boot goed bereikbaar (aanrader!!) is een klasse luxe hotel en dat is te zien en te merken: alles goed geregeld, goede service, kwaliteit.
Kamers perfect, voorzieningen in kamer en badkamer dik in orde.
In ons geval liet de crew van de receptie een steekje vallen, onder duizendmaal excuses en ontbijtcrew liet ons ook onze eigen voorzieningen regelen, maar dat zijn toch slechts kleinigheden.

Kamertip: Zeezicht aanrader!
Datum van verblijf: september 2015