“En een lunch tot besluit”
Beoordeling van Le Rialto

Le Rialto
Geclassificeerd als nr. 20 van 62 Restaurants in Porticcio
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na twee fantastische weken met ons achten te hebben doorgebracht, werd dit samenzijn afgesloten met een gemeenschappelijke lunch. Min of meer toevallig kwamen we bij restaurant Le Rialto terecht. Dat bleek geen slechte keuze te zijn. Op enige afstand van zee met parkeerterrein voor de deur. Maar je zit zo hoog dat je over de auto’s een mooi uitzicht op de zee hebt. We kozen voor verschillende gerechten. En alle gerechten bleken verrassend lekker en meer dan uitstekend bereid. In plaats van de verwachte kleine porties kwamen er zeer ruim gevulde schotels op tafel. De tonijn was lekker gekruid en mooi gegaard. De dorade was echt vers en ook prima gegaard. De cuisson van de Hamburger en de entrecote waren precies zoals het hoort. En de steak de boeuf was zoals alleen de Fransen die kunnen bereiden. De porties waren zo ruim dat er geen dessert meer bij kon. Kortom het was een zeer geslaagde lunch. Bij het afrekenen vielen de kosten ook nogal mee. Dit was de eerste restaurant maaltijd op Corsica waar je van kon zeggen dat de prijs kwaliteitsverhouding meer dan uitstekend was. Kortom dit restaurant kunnen wij iedereen aanraden.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Le Rialto bekeken, bekeken ook

Porticcio, Corse-du-Sud

Albitreccia, Corse-du-Sud
Porticcio, Corse-du-Sud

In Le Rialto geweest? Deel je ervaringen!