Beoordeeld op 23 september 2017

Bij aankomst zie je de mooie entree die Maravilla Verde heeft en kregen wij al het gevoel dat wij voor onze 3 laatste nachtjes een goede keus hadden gemaakt. Dit klopte. Wat een heerlijke locatie. De ontvangst was hartverwarmend. Jacco weet op gemoedelijke wijze je wegwijs te maken op zijn locatie tussen Sevilla en Ronda. Het is net zo fijn een dagje in en om het zwembad te verblijven als een dagje de omgeving te gaan verkennen. Luisterend naar wat jouw interesses zijn, geeft Jacco tips waar je heen kan gaan. Zo hebben wij de fietsroute "Via Verde de la Sierra" van 36,5 km gefietst. Het mooie daaraan is dat Jacco je met zijn auto kan brengen naar het 40 km verder (en hoger) gelegen plaatsje Olvera waar de route begint. De route is dan voornamelijk bergafwaarts, wat zeer prettig fietst, ook voor niet geoefende fietsers. Onderweg fiets je door 30 tunnels, geniet je van de mooie natuur en kan je een centrum bezoeken waar je een grote kolonie gieren door een telescoop kan zien. Ook fijn is, dat er een locatie is waar je kan lunchen en even op adem kan komen.
Ook Ronda, wat wel zeer toeristisch is, maar prachtige vergezichten en natuur heeft, was een mooie dagtrip.
Het ontbijt is uitgebreid en niet elke dag hetzelfde. Zo bakt Jacco net zo makkelijk poffertjes of er staat weer een heerlijke taart te wachten. Voor het diner hoef je geen restaurant te zoeken in de omgeving. Jacco zet heerlijke 3-gangen diners voor je neer, waarbij je ook nog je wensen kan kenbaar kan maken als je iets echt niet lust. Het is ook zeer gezellig om samen met de andere gasten van deze maaltijden te genieten. Als afsluiting van de diners heeft Jacco een een heerlijke sherry. De zoete of de iets minder zoete. Wij gingen steevast voor de zoete!!!
Bedankt Jacco en Riët, voor de goede zorgen tijdens ons heerlijke verblijf bij jullie.

Datum van verblijf: september 2017
maravillaverde, Owner van Maravilla Verde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2017

Wat een heerlijke recensie hebben jullie geschreven.
Heel erg dank voor alle complimenten :-)

De volgende sherry staat alweer voor jullie klaar want we hopen jullie nogmaals te mogen ontmoeten!

Zonnige groet uit het heerlijke Andalusië,

Riët

Beoordeeld op 4 september 2017

Deze zomer zijn we met ons gezin (twee tiener dochters) te gast geweest op de B&B van Jacco & Riët. Het was een heerlijke ervaring, en we hadden wat spijt dat we op onze tocht door Andalusie niet wat langer bij ze geboekt hadden.
De B&B ligt heerlijk rustig niet buiten het dorp. We hadden twee gekoppelde kamers wat ideaal was. De tuin is werkelijk prachtig met veel bloemen. Het zwembad ligt iets verhoogd en is erg mooi.
Speciale complimenten ook voor Jacco die tijdens ons verblijf de meeste zaken regelde: een prima ontbijt en iedere avond een heerlijke maaltijd. Complimenten het was een heerlijk verblijf: dank Jacco en Riët!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 augustus 2017

Wat een mooie locatie. Een prachtig huis waar het heerlijk verblijven is. De ligging is geschikt voor vele uitstapjes naar o.a. Cadiz, Sevilla en Ronda. Bij terugkomst is het heerlijk toeven in het prachtige zwembad. Wat een mooi uitzicht heb je hier. Jacco is een echte gastheer. Hij verzorgt een heerlijk ontbijt, kookt bijna elke dag de lekkerste gerechten. Hij staat altijd voor je klaar om je goede tips te geven over de omgeving. Kortom, wij hebben hier een super week gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

Voor de tweede keer dit jaar te gast geweest bij Jacco, Riët en de kinderen. En wederom een heerlijke week! Ondanks de hoge temperaturen en de volle zon is het goed toeven, daarbij komt het goede ontbijt en het gezellige avond eten met de niet te evenaren sherry. De kamers zijn koel en verzorgd, inde omgeving is meer dan voldoende te doen, mede door de uitgebreide uitleg van Jacco die veel speciale plaatsjes kent. Kortom, een aanrader wie van een kleinschalig en rustig verblijf houdt.

Kamertip: Goede airco, prima bedden.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in deze bijzondere Finca. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken en zijn zeer behulpzaam. Kamers zijn authentiek, en Riet is nog steeds bezig om ze nog meer te verfraaien. Ontbijt super! En ,s avonds kun je heerlijk mee eten aan de lange tafel samen met de andere gasten. Ook de omgeving is prachtig en de ligging is ideaal om allerlei uitstapjes te maken. Kortom een echte aanrader! Paul en Joyce

Datum van verblijf: juni 2017