Hoogtepunten uit beoordelingen

Johan D
via mobiele applicatie
Lees alle 220 beoordelingen

Beoordeeld op 2 juni 2017

Van hieruit heb je eens een andere kijk op de Mont St-Michel en de wandeling ernaartoe is zeer de moeite. Wij gewoon op doorreis is kan hier even halt houden of picknicken in het gezelschap van de koeien. Mooi plekje.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

St Mont Michel is leuk om te bezoeken maar met zonsondergang er omheen rijden of lopen is nog veel beter. Geweldig uitzicht !

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 18 april 2015 via mobiele applicatie

We hebben met 2 volwassenen en zoon van 14 de klassieke tour van 13 km (heen en terug) gewandeld. Het werd waden door riviertjes, spannend kennis maken met drijfzand. 'S middags picknick aan de voet van de mont saint michel. Het is trouwens de enige manier om een mooi uitzicht te krijgen op de achterkant van de abdij. Heel fijne ervaren gids gaf nogige info. Ik he tocht gedaan op blote voeten . Mijn vrouw had waterschoenen gekocht maar deze na een uur uit gespeeld owv blaren

Beoordeeld op 2 augustus 2013

We deden (2 volw, 2 kids) de wandeling vanaf Genets naar de Mont (7 km) en keerden met de bus terug. Erg leuke gids die af en toe wat vertelde over de Baie. Hij nam onze veiligheid zeer serieus. Alles goed en professioneel georganiseerd, tegen een schappelijke prijs.

Datum van activiteit: juli 2013
Beoordeeld op 23 juli 2012

Mooi dorpje, leuke smalle toegang tot het dorp zelf, mooie abdij bovenaan, zeker eens rondom wandelen op het strand.

Datum van activiteit: augustus 2011