“Adembenemend uitzicht met een fantastisch huis”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
CoenBijl
Den Haag, Nederland
1 beoordeling
“Adembenemend uitzicht met een fantastisch huis”
Beoordeeld op 17 oktober 2016 voor een verblijf in oktober 2016

Genoten van de gastvrijheid van de eigenaren en daardoor een heerlijke week gehad. De ruime kamers en heerlijke keuken met een verbluffend uitzicht maakte het plaatje compleet. Het mooie weer kregen we er gratis bij.

Super

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De douche
Minpunten: Sorry maar niks
Reisgroep: Young Children
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
ellenmuyl ...
Ieper (Ypres), België
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Ontspannen in warm Portugal”
Beoordeeld op 13 september 2016 voor een verblijf in september 2016

Na het volgen van een duidelijke wegbeschrijving kwamen wij toe in ons verblijf in Tonela. Bij het uitstappen konden we onmiddellijk genieten van de warmte, rust en een heerlijke dennen- en kruidengeur geproduceerd door de omgeving.
We werden vriendelijk en deftig onthaald en waren meteen onder de indruk van de gezelligheid en huiselijkheid van het verblijf.
We genoten hier van een warme, ontspannende zomervakantie en konden leuke uitstappen doen van hieruit.
Ook de ecopista ligt vlakbij. Hier kunnen wandelaars, fietsers en andere sportievelingen hun geluk niet op.

Reisgroep: Echtgenoot/partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren