“Prachtig huis, met ontzettend gastvrije en ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van DOM POD SOSNAMI

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

62Harry
winschoten
1 beoordeling
“Prachtig huis, met ontzettend gastvrije en behulpzame gastvrouw”
Beoordeeld op 12 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014

Wij kwamen daar als eerste gasten in het huis. Bepaalde dingetjes waren nog niet af, maar dat was voor ons geen probleem. De eigenares van de woning woont naast de vakantiewoning, en was enorm behulpzaam.

Reisgroep: Overige
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren