15 augustus 2017 beoordeeld

Mooie, beetje vervallen chateau (likje verf nodig, afgebladerde luifels) met grote tuin en parking vlak bij Bayeux. Grote sobere kamer met badkamer. Tv en koffiefaciliteiten op de kamer. Behoorlijke Wifi. Super ontbijt met écht alles op de tafel. Pannenkoeken en eitjes naar keuze, door de eigenaar à la minute gemaakt. Deze b&b voorziet ook een table d'höte. Een aanrader! Voor €34 rijkelijk 5 gangen menu met wijn en aperitief. Gezellig concept met andere gasten en eigenaars aan tafel. Tip : eet niet teveel (of beter niets) 's middags, het menu is zeer uitgebreid! Leuke no-nonsense eigenaars (ook de papegaai!).

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
15 juli 2016 beoordeeld

Prachtige locatie, behulpzame oprechte gastheer. Kamer tiptop in orde. WiFi wat gebrekkig ter hoogte van de bedden. Maw WiFi best op badkamer te ontvangen. Historiek van de plek beschikbaar ter lectuur op de kamer. Tv, koffie en theet faciliteit. Ontbijt was pure verwennerij. Eitjes door de gastheer bereid met keuze uit roerei, omelet, spiegelei... Mini viennoiseries, yoghurt, vers fruit, kaassoorten, gebak, heerlijke crêpes tot groot jolijt van mijn dochters. Bij vertrek kreeg ik nog uitleg rond welke routes best te nemen... Ik zou er heel,graag terug keren. En nig vergeten vermelden, ze hebben een prachtige papegaai als gezellig pratend huisdier.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
27 juni 2016 beoordeeld

Rustige stijlvolle kamers met allen aparte badkamer en toilet. Een oase van rust in een groot park. Zeer gastvrije ontvangst (ook door de papegaai!). Zeer uitgebreid ontbijt met een overvloed aan keuze, elke dag vers verzorgd door de gastheer. De Table d'hôte is aangepast aan de veeleisende Amerikaanse gasten en een beetje overvloedig voor onze normen. Aanbevolen voor een meerdaags verblijf maar pas, op voor de overvloedige "table d'hôtes"

Kamertip: Alle kamers zijn OK
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
2 augustus 2015 beoordeeld

Mooi gerestaureerde en comfortabele kamer. Vriendelijke ontvangst. Ik ben de tel kwijt, maar het avondeten had op zijn minst 5 gangen. Erg lekker en gezellig met de andere gasten. Ook het ontbijt was overdadig. Kortom, ideaal voor als je een overnachting zoekt in een romantische setting. En zeker als je die zoekt in de omgeving van de D-Day stranden.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
30 juli 2015 beoordeeld

Gewoon uitstekend,kamer was net en comfortabel ontbijt is geweldig van pannenkoeken tot een gebakken eitje je vraagt maar de eigenaar maakt alles klaar met een glimlach zonder te spreken over het diner veel restaurants mogen er een voorbeeld aan nemen.
Chateau de Damigny is centraal gelegen op enkele km van Bayeux en kwartiertje van de D-day stranden.
Het waren 4 prachtige dagen we komen zeker terug.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner