Stephan

Wat een verwennerij

Beoordeling van Hotel Handelia
5,0 van 5 bollen5 mrt 2021 beoordeeld
Omdat het hotel in Gemert vol was hier uit gekomen en geen moment spijt gehad. Ik was de enige gast en voelde me meer dan welkom waarbij geen moeite werd gespaard. Enorm gastvrij, fijn contact en een schone kamer aan de tuinkamer. Vlakbij het bos en uitvalswegen. Topplek!
Datum van verblijf: maart 2021
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Heeren van Ghemert
Zwembad
12.6 km van Hotel Handelia
Meer hotels in Handel bekijken
Beoordeeld op 31 mei 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk rustige plek om te ontspannen, genoten van een prachtig, schoon en verwarmd zwembad na het fietsen. Frisse mooie kamers, het ontbreekt je aan niets.
Mooie wandel en fietsomgeving en daarna heerlijk in de tuin gegeten.
Gastvrijer dan hier kun je t krijgen.
En niet te vergeten, perfecte WiFi zodat ik ook nog kon werken.
Kortom heerlijk ontspannen weekend gehad!!!
Laat je maar lekker verwennen in hotel Handelia!!!

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 19 september 2018

Fijn verblijf in een verzorgd en keurig onderhouden familiehotel. Tijdens de zomer periode is het heerlijk om in een verwarmd zwembad met ruime afmetingen een verfrissende duik te kunnen nemen. Fijn om door het personeel in de watten te worden gelegd.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 november 2016

Verzorgd en schoon hotel. Supervriendelijk personeel. Rustige omgeving. Uitstekend hotel wanneer je rust zoekt. De omgeving is ook uitstekend om een mooie wandeling of fietstocht te maken. Een echte aanrader dus.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 maart 2016

We hebben dit weekend genoten van de uitstekende service van Handelia. We werden ontvangen door zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Toen we naar de onze kamer werden gebracht viel ons meteen al op hoe schoon deze waren. Je kon echt zien dat ze hier veel aandacht aan hebben besteed. Alle werknemers hadden er echt alles voor over om het ons naar de zin te maken. Ook over het eten zijn wij erg te spreken. Wij kregen diverse verse producten voorgeschoteld en hebben genoten van het eten.
Wij hebben echt genoten en raden iederen aan om Handelia ook eens te bezoeken.

Kamertip: Geweldige service
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 14 december 2014

Ik kom hier jaarlijks met collega's eten. We worden hier altijd in de watten gelegd; de eigenaresse/gastvrouw biedt goede service; zeer gastvrij, correct, opgewekt, geinteresseerd en enthousiast.
Het hotel oogt spik en span; schoon, leuk en doordacht ingericht, een gevoel van welkom.
Het eten is hier verassend goed: culinaire en smakelijke hoogstandjes met verse producten en ook nog hoogwaardig geserveerd en gepresenteerd.

Een goede keuze dus!

Datum van verblijf: november 2014