“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Torre del Porcellino

Torre del Porcellino
Geclassificeerd als nr. 27 van 101 Restaurants in Volterra
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Keuze in Voltera genoeg qua restaurants. Voor diner is de focus altijd 19.00, want dan openen de meeste hun deuren. Wij hadden al eerder trek en vonden de mogelijkheid om hier te eten. Het overtrof onze verwachting. We zijn niet voor de pizza gegaan, maar voor vleesgerechten en de kinderen pasta. Alles smaakte erg lekker vanaf de anti pasti tot en met de espresso als afsluiting. Zeker een aanrader als je in Voltera bent.

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkerste beef ooit! Heerlijk gegeten met gezin. Super gastgericht personeel. Leuke gocheltrucjes gedaan. Super wijn Santa Cristina Toscani. Aanrader!!

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk restaurant. Leuke en ook wat verrassende menu keuzes
Eten was erg lekker en de bediening erg enthousiast en plezierig.
We waren er laat, de kok was uiteindelijk klaar en kwam nog buiten.
Hij was zichtbaar blij met het compliment....hij is dus duidelijk bewust en eervol met zijn vak bezig
(En de prijs was ook prima)

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en heerlijke ( ook vegatarische gerechten fantastische kazen!) met een goede huis wijn. Prijs kwaliteit is goed! Je kunt er binnen en buiten eten.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Gezellige plek, we zaten op een houten bank met kussentjes in een smalle steeg voor het restaurant. Onze jonge ober was erg vriendelijk. We aten o.a. de pappardelle cinghiale en een cinghiale (wild zwijn) mét chocolade! Als nagerecht 3 verschillende soorten chocolade met een glaasje rum, erg smaakvol! Het toilet is inderdaad sfeervol met een kaarsje... de bediening heel gastvrij en aardig.

Reizigers die Torre del Porcellino bekeken, bekeken ook

Volterra, Province of Pisa

In Torre del Porcellino geweest? Deel je ervaringen!