“Gezellig restaurant met heerlijke pizza's”
Beoordeling van Ristorante Etruria

Ristorante Etruria
Geclassificeerd als nr. 40 van 101 Restaurants in Volterra
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie op het plein met een als extraatje goed klinkende live muziek. Smaakvolle Chanti en goede pizza's. Vlotte, aangename bediening. Een aanrader.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige en lekkere gerechtjes gegeten, de bediening was ook goed, wat de prijs betreft deze was aan de hoge kant, maar op een marktplein is dit dan ook normaal. En vooral het brood die we niet gebruikt hebben stond niet op de rekening

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie lokatie op het plein. Gezellig terras. Pasta met tomaten look en olie. Zo eenvoudig, maar oh zo lekker. Ook lekker rosé wijntje. Heel vriendelijke bediening. Een aanrader !

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten op zich goed, drankjes wel redelijk aan de prijs. Het restaurant staat op een mooie locatie. Bediening vlot en vriendelijk.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met het gezin. De locatie was erg leuk, op het plein in de vestiging.
De bediening was eerst erg vriendelijk. Na het bestellen van het diner was het ook niet lang wachten op het eten. De pizza's smaakte erg goed.
Helaas werd er gereserveerd en de eigenaar wilde ons dat weg hebben. Iedere keer stuurde hij een ober om te vragen of wij al klaar waren. De kinderen aten niet zo snel maar ze vonden het lekker dus aten zij alles op. Na 6 keer vragen en een poging om borden weg te halen waren wij er wel klaar mee.
Dus dessert overgeslagen en ergens anders heen gegaan. Jammer maar zo gaat het daar!

Reizigers die Ristorante Etruria bekeken, bekeken ook

Volterra, Province of Pisa
Volterra, Province of Pisa

In Ristorante Etruria geweest? Deel je ervaringen!