“een heerlijk plekje, uitstekende koffie, lekkere hapjes, super ijs”
Beoordeling van L'Incontro

L'Incontro
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Dessert in Volterra
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch
4 weken geleden beoordeeld

nergens in Volterra zit je leuker en prettiger dan in deze trattoria. Zeer prettige bediening, lekkernijen van de eigen bakkerij en rond borreltijd uitstekende wijn.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De koffie is echt goed, zelfs voor Italiaanse begrippen. Bediening deed echt zijn best en vriendelijk. Nederlandse efficiëntie mag je hier niet verwachten, dat is niet logisch. Dat zou de sfeer verpesten. Het enige punt van aandacht hier is het toilet. Slechts 1 combi toilet.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is regenachtig in Volterra, wanneer we hier even wat gaan drinken. We moeten lang op de koffie wachten, nadat we contant hebben betaald (pinnen kan niet). Er wordt nog twee keer gevraagd wat we besteld hadden en dan komt eindelijk de koffie. Die is lekker! Verder leuke tent om rond te kijken en veel lekkers.

21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting van deze zaak is prachtig. Er staan gave attributen. Veel (drank)keuze op het menu. Goed van smaak. Blonde vrouw achter de bar keek ontzettend zuur wat niet bijdroeg aan de sfeer. Kwam ongewenst over. Rest van bediening deed wel hun best.

13 juli 2017 beoordeeld

Niet te druk, voldoende plaats. Leuke mix van toeristen en locals.
Gezellig interieur, vriendelijk personeel en vlotte bediening.
De broodjes zijn heel lekker en niet duur (€ 3,5). Met onze vijven namen we nog heel wat extra ( wijn, ijskoffie, gebakjes, crema di café,... en we betaalden samen slechts € 51,40.

Reizigers die L'Incontro bekeken, bekeken ook

Volterra, Province of Pisa

In L'Incontro geweest? Deel je ervaringen!