“Niet opwindend, precies wat we zochten”
Beoordeling van Il Giardinetto

Il Giardinetto
Geclassificeerd als nr. 78 van 101 Restaurants in Volterra
Keukens: Pizzeria
7 juni 2018 beoordeeld

Vlak voor het martelmuseum op het Plein van 20 september ligt het terras van Il Giardinetto. Een gezelschap van acht personen kon hier goed terecht; elke bestelling was anders, maar de bediening en het tempo waren goed, het eten was heet en best goed. Geen topper maar precies wat we wilden. Il Giardinetto beantwoordde aan onze behoeften en verwachtingen. De rekening was zelfs een meevaller. Tevreden klanten.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza gegeten voor de lunch, service was goed prijs was oké. En alles was redelijk snel geserveerd. De locatie is mooi leuk pleintje en dat maakt het gezellig.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel lekker geluncht met z'n 4en! Het is u zeker aangeraden om hier te gaan eten. Eet smakelijk!

1 juni 2017 beoordeeld

Al met al vond ik dit geen best restaurant. Het eten was matig, ik heb in Nederland betere pasta gegeten en dat vind ik voor een Italiaans restaurant in Toscane eigenlijk geen compliment! Wat wel erg lekker was is de stoofpot van wild zwijn, mijn vriend kreeg er geen genoeg van, helaas wel geserveerd met oud brood. Ik vermoed dat je bij dit restaurant beter voor de stoofpotjes en de pizza kunt kiezen, want van wat ik daarvan heb geproefd/voorbij zag komen was dat vele malen beter dan de pasta! Erg slechte service (cola uit blik) en lang moeten wachten op drankje/afruimen van tafel. Toen we om de rekening vroegen was de ober vergeten te vertellen dat we binnen moesten betalen dus hebben we nog 10 minuten buiten zitten wachten totdat er iets ging gebeuren. De bediening had ook niet door of er al drankjes konden worden ververst o.i.d. ook al probeerde je oogcontact met ze te zoeken. Ook de aankleding van het restaurant was goedkoop en een beetje treurig.

5 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was redelijk. Eten smaakte goed, maar verwacht niets hoogstaands. Alles wordt vrij fantasieloos geserveerd.
Al met al was onze honger gestild. Prijs ca. Eur 20 pp a la carte. Er zijn ook 3 vaste toeristen menu's vanaf eur 14.

Reizigers die Il Giardinetto bekeken, bekeken ook

Volterra, Province of Pisa

In Il Giardinetto geweest? Deel je ervaringen!