“Heerlijke broodjes ”
Beoordeling van Panineria Al Vicolino

Panineria Al Vicolino
Geclassificeerd als nr. 1 van 97 Restaurants in Volterra
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke broodjes die vers worden belegd. Zelf gekozen voor een broodje porchetta. Op het broodje kun je ook nog kiezen voor heerlijke toppings. Zo had ik gekarameliseerde rode ui en pecorino op mijn broodje.

Datum van bezoek: oktober 2020

15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker broodje met verse ingrediënten. Enige minpunt is dat het menu niet in het Engels beschikbaar is. Maar zodra je een broodje kiest helpen de vriendelijke medewerkers je door het kiezen van aanvullende ingrediënten.

Datum van bezoek: augustus 2020
15 september 2019 beoordeeld

Kleine broodjeszaak, je bent er voorbij voor dat je het weet , in de schaduw van Palazzo Priori, maar wat voor een.
Op de toog staat de lambregotto te stoven samen met het everzwijn.
Wij kozen voor porchetta, zeer lekker ham van een in zijn geheel geroosterd varken.
Broodjes super vers en de mensen achter de toog SUPERvriendelijk en graag tot een babbeltje bereid.
Mij geen verrassing dat dit superzaakje nr
1 eetplaats is in Volterra.

Datum van bezoek: september 2019
7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vers en veel keuze. Vriendelijke bediening. Erg lekker. Een aanrader in deze drukke stad met veel keuze.

Datum van bezoek: september 2019
28 augustus 2019 beoordeeld

heerlijk broodje gegeten na slecht restaurant bezoek
bediening was top en heel vriendelijk alles was net en verzorgd
vlees was abnormaal lekker zelfs voor iemand die niet graag varkensvlees eet was dit super lekker zelfs kinderen lusten dit graag
echte aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Panineria Al Vicolino bekeken, bekeken ook

Volterra, Province of Pisa

Volterra, Province of Pisa

In Panineria Al Vicolino geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.