16 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 455
travelup.comUS$ 518
PricelineUS$ 453
Beoordeeld op 7 mei 2015

Top locatie, gelegen in een gebied met heel veel mooie natuur. Ik raad iedereen aan eens te gaan mountainbiken in de bergen. Strand is super en heel fijn op loopafstand van het hotel. Verder was het eten in het hotel echt superlekker, vooral het ontbijt en de toetjes! De kamers waren ook heel fijn, lekker ruim en er wordt zelfs 2 keer op een dag schoongemaakt. Waar ik nog het meest tevreden over was, is het animatieteam! Allemaal heel erg vriendelijk en gezellig! Vooral Lorenzo, een jongen uit het animatieteam was echt super leuk en aardig! Hij kwam altijd een praatje met ons maken en deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Dankzij dit leuke animatieteam is onze vakantie helemaal compleet geworden. We waren namelijk met een groot gezin met ouderen, maar ook met jongeren. Het animatieteam heeft ervoor gezorgd dat de jongeren het erg naar hun zin hadden, maar ook de ouderen wisten ze te vermaken.

Kamertip: uitzicht op zee is ontzettend mooi
Datum van verblijf: april 2015
Pullman Timi Am... S, General Manager van Pullman Timi Ama Sardegna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2015

Dear Lisavdberge,

Thank you for taking the time to inform us about your experience following your stay at the Pullman Timi Ama.

My team and I are really grateful for your kind words of appreciation, it is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

We look forward to welcoming you back soon at one of the Pullman hotels.

Yours sincerely,
Patrick,

Patrick Recasens

Beoordeeld op 11 juli 2014

1 nacht in dit hotel verbleven, op sublieme locatie in Villasimius. Ontvangst perfect aan de receptie, door de manager, door de PR en met cocktail. Eens in de kamer blijkt inrichting nogal basic en ouderwets te zijn. Buffet 's avonds was lekker, echter de bediening ontoereikend voor 5 sterren hotel. Enorm veel personeel maar vooral bezig met elkaar en met rondlopen zonder veel te werken. Hebben we ook gemerkt overdag aan het zwembad bij de kidsanimatie. Voor ons was het hotel goed maar veel te duur voor wat wij als een 3-4 sterren hotel beschouwen.

Datum van verblijf: juli 2014
Pullman Timi Am... S, General Manager van Pullman Timi Ama Sardegna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2014

Dear HenkBOvyn,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel.
We are grateful for your words of appreciation regarding our welcoming staff. On the other hand, we are really sorry to learn that your overall experience did not meet your expectations.
As for the level of service, we would like to clarify that the 5 stars have been recognized to us after careful and strict inspections conducted on the basis of objective criteria by the local authorities.
Nevertheless, we regret that your expectations were not fulfilled. Pullman hotels strive to provide an excellent service, therefore your feedback is very important to us.
We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Patrick Recasens

Beoordeeld op 16 oktober 2013

Het hotel ligt bijzonder afgelegen. Een auto huren is nagenoeg onoverkomelijk.
De kamers van dit hotel voldoen niet aan de norm van een vijfsterrenhotel (afgeleefd en matig onderhouden). Het ontbijt is uitgebreid en bijzonder lekker maar aan het brood- en vooral het verse sapbuffet moet je wel een tijdje in de rij staan. Deze aanmerkingen vallen echter in het niets wanneer je het zwembad en vooral de locatie van het hotel beoordeeld. Een schitterend privé zandstrand met gratis ligstoelen en vooral een betoverend zicht op de zee en bergen middenin de wondermooie natuur.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 26 mei 2013

Dit was heerlijk, in mei is het nog lekker rustig. Vriendelijk personeel, goed eten (in buffet vorm) mooi zwembad en een heerlijk strand. Je kan er een hoop doen, maar dit hoeft niet.
Prachtig locatie.
Had graag nog wat langer gebleven.

Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 5 oktober 2011

Datum van verblijf: september 2011