“Horeca kennis top!”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen op aanraden van ons hotel hier eten. Hartelijk welkom. Er was zelfs plek op het dakterras, maar wij kwamen later op de avond en het werd al fris. Dus toch binnen plaatsgenomen. Wijn was heerlijk. Vooraf een seafood plateau gedeeld en als hoofdgerecht een pasta gerecht, waren lekker. Bediening was keurig. Kreeg er een hotelschool ervaring van, alles keurig volgens de etiquette. Maakte het ook wat afstandelijk. Prijzig voor wat je krijgt. Wijnen zijn wel aanrader! Muziek, rock achtig, pastte helaas totaal niet in de atmosfeer. Fijne avond gehad.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden een avondje wat luxer eten en kozen voor Arcada vanwege de positieve reviews. De pasta met geitenvlees en tomaten was erg lekker. De vis (naam vergeten) was ook wel lekker, maar slecht gefileerd. En de tonijn was te dik, taai en te doorbakken. Heel jammer.
De bediening was correct, maar afstandelijk.

21 augustus 2017 beoordeeld

Via de eigenaresse van ons hotel hier terecht gekomen. Zelf had ik dit restaurant niet zo snel gekozen omdat ik bang zou zijn om hier teleurgesteld te worden. Niets is minder waar: Alles wat we hier hebben gegeten was top. Snelle en aardige bediening en ook heel persoonlijk. Omdat we een paar keer zijn terug geweest wisten ze nog onze wijnkeuze van een eerdere keer. Glutenvrij geen probleem, heerlijke biefstuk, lekker gegrilde vis. Eigenlijk alles wat we er hebben gegeten was top! Ook leuk om op het dakterras te zitten als een echte toerist.

1 augustus 2017 beoordeeld

Uitstekend gegeten op het terras van dit restaurant. Hele leuke zaak, bediening is top. Prijs is enigszins aan de hoge kant, kwaliteit is echter ook navenant.

6 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede avond in villasimius kwamen we hier terecht. We zaten als eerste op een mooi dakterras bestelde pasta en een hoofdgerecht. Bediening is zeer attent maar ook zeer snel. Voor 2 pasta gerechten, 2 hoofdgerechten flesje witte wijn 106,- afrekenen vind ik dat de klant het tempo bepaald. De laatste hap pasta was net doorgeslikt en de 5 garnalen a 25,- stonden al klaar. Snap dat ze de tafel nog een keer willen bezetten maar voelde ons wat opgejaagd. Eten is goed, prijs relatief hoog.

Reizigers die Arcada Villasimius bekeken, bekeken ook

Villasimius, Province of Cagliari

In Arcada Villasimius geweest? Deel je ervaringen!