“Echt lekkere pizza’s ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere pizza’s in een eenvoudig restaurant. Grote pizza’s zijn precies goed voor twee personen.. echt hele lekkere pizza!

Datum van bezoek: september 2019

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen hier elke keer langs als we savonds terug gingen naar het kasteel waar we verbleven.
Wat een leuke stek, een eetwinkel waar je de gehele dag door kunt eten.
We kozen om onze laatste avond hier te gaan eten mede doordat we het ook als tip hadden gekregen van een lokale.
Ze hebben een heerlijke menu kaart, vooraf hadden we een lekkere cold cut en we namen beide een andere smaak als pizza en dit deden ze dan als een smaak op een bakplaat serveren.
Het was niet normaal de smaak, als een engel op je tong pist.
Ook de witte huiswijn paste er goed bij.

Datum van bezoek: mei 2019
1 augustus 2017 beoordeeld

Telkens we naar Sorrento gaan bezoeken we een paar keer de pizzeria Da Franco, het is een heel klein restaurant waar je geweldig lekker kan eten ! De bediening gaat snel , het eten krijg je op een metalen schaal en het bestek is van plastiek ! Maar...het eten is dus super ! De sfeer is echt Italiaans ! Veel lawaai en druk gedoe...maar het is echt wel aangenaam om dit eens mee te maken ! Lekker eten in een super gezellig kader voor een kleine prijs ! Da Franco ! zeker doen !!! smakelijk !

Datum van bezoek: juli 2017
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit tentje met zijn tweeën gegeten, nadat we er meerdere malen langs waren gelopen en we vele lokalen zagen zitten. Alles wordt geserveerd op plastic bordjes en bestek, maar het eten is overheerlijk. Onze 50cm lange piadina (eigenlijk voor 2 pers.) kon makkelijk worden gegeten door vijf personen. Hij was maar 15 euro en dat zou dus ideaal zijn voor een hele goedkope maar lekkere lunch. Service was prima, mocht iets meer met een lach.

Datum van bezoek: juli 2017
12 april 2017 beoordeeld

Duidelijk een pizzeria waar ook de lokale bevolking komt! Niet echt gezellig zitten (beneden is beter dan boven) en je krijgt plastic borden en bestek ... maar de pizza was overheerlijk en een pizza voor 2 kregen we met z'n 2'en niet op. Sympathieke bediening.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Pizzeria Da Franco bekeken, bekeken ook

Sorrento, Provincie Napels

Vico Equense, Provincie Napels

In Pizzeria Da Franco geweest? Deel je ervaringen!