“Geweldige eetwinkel”

Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Dessert in Vico Equense
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige winkel, vol met heerlijkheden.
Ze hebben verschillende soorten kazen, taarten, koekjes en heerlijk Italiaans schepijs.
Ik koos voor een bolletje met de smaak ricotta en peer, zoals het bekende taartje in de Almafi kust.
Het was heerlijk van smaak, kom hier graag nog terug voor een lekker taartje.

Datum van bezoek: mei 2019

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De place to Be in Vico! Heel veel keuze, vlotte bediening dicht bij centrum helemaal niet duur toppertje

Datum van bezoek: augustus 2018
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

‘s Avonds is het hier niet voor niets een drukte van belang. Iedereen wil dit ijs en deze taartjes eten! Een mooie zaak, met historie en behendige service.

Datum van bezoek: mei 2018
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrukkelijk ijs, zo vol van smaak! Werkelijk alle smaken zijn lekker en ik heb ze bijna allemaal geprobeerd. We gingen elke dag wel even een ijsje halen. Ik heb ook Limoncello, limoncello snoepjes en gebak gekregen, maar dit nog niet geprobeerd. Mooie zaak!

Datum van bezoek: september 2017
4 augustus 2017 beoordeeld

heerlijk ijs met bijzondere variaties zoals brood met nutella ijs.
Prima ijszaak en ook heerlijke desserts.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Gelateria Gabriele bekeken, bekeken ook

Vico Equense, Provincie Napels
Vico Equense, Provincie Napels

In Gelateria Gabriele geweest? Deel je ervaringen!