“Lekker eten en super service”
Beoordeling van Olive a cena

Olive a cena
Reserveren met
Olive a cena is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 15 van 492 Restaurants in Viareggio
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Reserveringen
27 augustus 2017 beoordeeld

Het resto ligt in een rustige buurt van Viareggio maar het is zeker de moeite om dit resto te bezoeken. Zeer lekker eten en super service van de 2 eigenaars.

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een schitterende ontvangst door een Italiaanse eigenaar die ons absoluut in het Engels wilde begeleiden, niettegenstaande onze kennis van het Italiaans. Niet gereserveerd, geen enkel probleem! De keuze van de gerechten en wijn werd met passie begeleid zonder opdringerigheid! Onze keuze was een voltreffer en verrassend. De combinaties van smaken lieten ons een totaal andere kant van de Toscaanse keuken proeven en dit tegen de prijzen die wij in Toscane gewend zijn en die zijn zeker niet hoog. Wij bevelen deze keuken aan!

7 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en van een surprise menu genoten. Het restaurant is pas sinds 6 maanden open en ziet er strak en verzorgd uit. Bediening doet er alles aan om het naar de zin te maken, kortom een genot om hier te eten.

1 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Iets heel anders in Viareggio...!! Geen standaard Italiaanse gerechten, maar heerlijke culinaire surprises. Wij zijn gestart met tonijn- en steaktartaar, hebben een linquine gedeeld en afgesloten met een prachtige tonijn. In 1 woord was het Heerlijk. Op aanraden van onze gastvrije en vriendelijke bediening, werd er een overheerlijke lokale chardonnay geschonken. Super lekker.....

15 september 2015 beoordeeld

Mooi restaurant met aantal tafeltjes buiten en heerlijke gerechten. Genoten van een tartaar van tonijn met citrusvruchten, vervolgens een linguine met kreeft en afsluitend een caipiroska. Alle gerechten waren verrassend, uniek en heerlijk. Porties zijn voor Italiaanse begrippen klein. Huiswijn is van hoge kwaliteit. Bediening Is vriendelijk en behulpzaam. Absolute aanrader!

Reizigers die Olive a cena bekeken, bekeken ook

Viareggio, Provincie Lucca

In Olive a cena geweest? Deel je ervaringen!