“Heerlijke verse authentieke Italiaanse gerechten.”
Beoordeling van Sa Playa

Sa Playa
Geclassificeerd als nr. 83 van 516 Restaurants in Viareggio
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
15 mei 2017 beoordeeld

Geen wonder dat dit restaurant zo vol zat vergeleken met de andere op een stille maandagmiddag! de lokalen komen hier dus dan weet je dat het goed is. Heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening. Goede prijs/kwaliteit.

30 juni 2016 beoordeeld

Op aanraden van velen de vissoep (cacciucco) geprobeerd. Veel te zwaar, niet te verteren en te veel inktvis. Bovendien was de patroon helemaal niet vriendelijk omdat ik alleen was waarbij hij onmiddellijk stoel tegenover mij wegnam om dit te benadrukken. Ik kom hier nooit meer, er zijn veel andere en betere plaatsen.

2 augustus 2015 beoordeeld

Druk bezocht restaurant, reserveren is aan te raden. Zeker met grote groep en dan nog kan je vaak pas na 21:00 een tafel krijgen.
Het eten is goed, aanrader de fritto misto, maar ook de pizza's zijn heerlijk. je betaalt geen coperto.
Het personeel is vriendelijk maar wel gehaast door de drukte.

21 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In onze 10 dagen in Viareggio hier 7 keer geluncht en 2 keer gedineerd! Heerlijke visgerechten en pasta's, waar we erg van houden. Prima prijs ook, zeker een aanrader!

19 september 2014 beoordeeld

Wij logeerden in het Eden Hotel aan de boulevard in Viareggio. Dit restaurant lag schuin aan de overkant en het viel ons op hoe vaak dit restaurant bezet was, terwijl anderen half leeg waren. Dat was toch echt een teken aan de wand. Nou wij hebben bijna dagelijks gesmuld van al het goede dat de zee te bieden heeft en bereid door de kundige koks van Sa Playa. Kosten.... een fractie van wat het in Nederland zou kosten en top kwaliteit. Doen!!!!

Reizigers die Sa Playa bekeken, bekeken ook

Viareggio, Provincie Lucca

In Sa Playa geweest? Deel je ervaringen!