“Heerlijke fritto misto”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
2 augustus 2015 beoordeeld

Druk bezocht restaurant, reserveren is aan te raden. Zeker met grote groep en dan nog kan je vaak pas na 21:00 een tafel krijgen.
Het eten is goed, aanrader de fritto misto, maar ook de pizza's zijn heerlijk. je betaalt geen coperto.
Het personeel is vriendelijk maar wel gehaast door de drukte.

21 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In onze 10 dagen in Viareggio hier 7 keer geluncht en 2 keer gedineerd! Heerlijke visgerechten en pasta's, waar we erg van houden. Prima prijs ook, zeker een aanrader!

19 september 2014 beoordeeld

Wij logeerden in het Eden Hotel aan de boulevard in Viareggio. Dit restaurant lag schuin aan de overkant en het viel ons op hoe vaak dit restaurant bezet was, terwijl anderen half leeg waren. Dat was toch echt een teken aan de wand. Nou wij hebben bijna dagelijks gesmuld van al het goede dat de zee te bieden heeft en bereid door de kundige koks van Sa Playa. Kosten.... een fractie van wat het in Nederland zou kosten en top kwaliteit. Doen!!!!

18 september 2013 beoordeeld

Prima gegeten en leuke sfeer. Hadden gekozen voor daggerechten. Tonijn was goed gebakken alleen miste wat smaak. Gnocchi merkbaar en tomaten crème saus was goed op smaak. Goed gevulde porties en je hoefde niet voor couverts te betalen.

5 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Sa Playa is een plek waar je redelijk goedkoop kunt eten. Wij vonden de bediening slordig en gehaast en het eten matig en zeker niet goedkoop. Lang wachten op de rekening.

• Sfeer

Reizigers die Sa Playa bekeken, bekeken ook

Viareggio, Provincie Lucca

Viareggio, Provincie Lucca

In Sa Playa geweest? Deel je ervaringen!