“Geweldig eten voor weinig geld”
Beoordeling van Sa Playa

Sa Playa
Geclassificeerd als nr. 74 van 510 Restaurants in Viareggio
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 september 2014 beoordeeld

Wij logeerden in het Eden Hotel aan de boulevard in Viareggio. Dit restaurant lag schuin aan de overkant en het viel ons op hoe vaak dit restaurant bezet was, terwijl anderen half leeg waren. Dat was toch echt een teken aan de wand. Nou wij hebben bijna dagelijks gesmuld van al het goede dat de zee te bieden heeft en bereid door de kundige koks van Sa Playa. Kosten.... een fractie van wat het in Nederland zou kosten en top kwaliteit. Doen!!!!

18 september 2013 beoordeeld

Prima gegeten en leuke sfeer. Hadden gekozen voor daggerechten. Tonijn was goed gebakken alleen miste wat smaak. Gnocchi merkbaar en tomaten crème saus was goed op smaak. Goed gevulde porties en je hoefde niet voor couverts te betalen.

5 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Sa Playa is een plek waar je redelijk goedkoop kunt eten. Wij vonden de bediening slordig en gehaast en het eten matig en zeker niet goedkoop. Lang wachten op de rekening.

29 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant zit vlakbij ons hotel en daarom zijn we hier gaan eten. Het was flink druk, ik heb daarom maar even gereserveerd 20 minuten van tevoren. Personeel was aardig en goed, aan alles werd gedacht. Eten was ook lekker, we hadden zeevruchten salade en daarna een pizza. De locatie is top zo aan de boulevard van Viareggio. De rekening was ook niet hoog dus we komen hier zeker nog terug deze vakantie.

28 september 2012 beoordeeld

De bediening was ronduit onvriendelijk onvriendelijk en onbeschoft.
Het eten zelf ok en de prijs prima

Reizigers die Sa Playa bekeken, bekeken ook

Viareggio, Provincie Lucca

Viareggio, Provincie Lucca

In Sa Playa geweest? Deel je ervaringen!