“toplocatie”
Beoordeling van Osteria l'Imbarco

Osteria l'Imbarco
Geclassificeerd als nr. 2 van 516 Restaurants in Viareggio
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top!! Prijs/kwaliteit/vriendelijkheid onklopbaar ! Je moet wel op voorhand reserveren anders geraak je er niet in! Vader en zoon werken met passie voor hun gasten!

5 november 2017 beoordeeld

Onverwachts hier terecht gekomen voor de lunch ( na het lezen van lovende commentaar op Tripadvisor en van de ene verrassing in de andere gevallen. Van de hartelijke ontvangst met een glaasje prosecco aangeboden door het huis tot en met de digestif bij de koffie hebben wij genoten van elk gerecht. Geen moeite was teveel- het voorgerecht wilden we delen waarbij er spontaan 2 bordjes gebracht werden. De presentatie - de manier waarop alle ingrediënten in volle puurheid tot hun recht kwamen- was telkens een waar genot voor alle zintuigen. Fijn te zien hoe vader en zoon een droom waarmaken. Jammer dat we niet elk jaar in Viareggio geraken maar moest je er zijn, twijfel geen seconde om hier te gaan eten. En dit voor zeer betaalbare prijzen! Alle eer en pluimen voor de kok(s) en bediening. Unieke ervaring en beste maaltijd van onze vakantie (prijs/kwaliteit)

9 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten, fijne en snelle bediening, gezellige inrichting. Kortom totaalplaatje klopt.
Prijs vond ik voor het gebodene zelfs aan de lage kant vergeleken met andere restaurants in Viareggio.

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo goed ontvangen, zo heerlijk gegeten! We zijn al bijna een week in Viareggio maar hebben nog niet zo lekker gegeten deze week! En wat een aardig personeel! Menig Italiaan kan hier van leren! Zeker een aanrader, even bellen in de middag en reserveren is aanbevolen!

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nav TripAdvisor hier gegeten. Hadden geluk zonder reservering het laatste tafeltje en dat op een maandag in een op dit moment ingeslapen stadje.
Het eten was echt heerlijk ook wat we zelf niet hadden besteld maar voorbij zagen komen zag er allemaal erg goed uit.
De bediening is top men maakt je het echt naar de zin en zijn uiterst vriendelijke.

Prijs kwaliteit is top! Voor Italiaanse begrippen misschien wat duurder dan normaal maar wij zijn in Nederland wel hogere rekeningen gewend.
Het is echt de moeite helaas konden we hier maar 1 maal eten ivm doorreis.

Reizigers die Osteria l'Imbarco bekeken, bekeken ook

Viareggio, Provincie Lucca

In Osteria l'Imbarco geweest? Deel je ervaringen!