Beoordeeld op 9 september 2018

Wij verbleven 3 nachten op onze reis langs de meren. We waren de koning te rijk met onze upgrade. Hierdoor kregen we onverwacht een kamer met zicht op het meer. Een beeld om nooit meer te vergeten. Dit hotel is stijlvol, oude glorie. Op een van de mooiste plekken langs dit mooie weer. Voor ons was het de perfecte uitvalsbasis voor de tripjes in de buurt. Hotel ligt op wandelafstand van restaurants en de aanlegsteiger van de bootverbinding.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Goede kamer met zicht op het meer
Tv werkte niet, airco wel
Minibar etc ok
Ontbijt goed maar niet superieur
Personeel in de bar, receptie en poetsvrouw : super echt super vriendelijk
We gingen ook op Tour op het meer vanuit het hotel dus prachtig qua locatie
Resto inderdaad op wandelafstand langs wandelpad
Een modernisatie van tv en WiFi dringt zich op, overig ok

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Geweldig mooi hotel, met een super ligging aan het lago magiorre. Vanuit het hotel kun je te voet makkelijk naar het gedeelte: Pallanza lopen, waar veel restaurants zijn en waar veel boottochten vertrekken.
Kamer zijn prima, goed verzorgd. Onbijtbuffet is ook genoeg keuze.
De receptiemedewerkers zijn erg behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Dit moest de laatste tussenstop zijn van onze huwelijksreis, we moesten er 2 nachten logeren. Het hotel ziet er van buiten mooi uit en lijkt echt een luxehotel dat zijn 4 sterren waard zou zijn.
Eens dat je binnenkomt, hing er naar ons gevoel een zeer ongename sfeer rond, alles was somber, er leken quasi geen gasten te zijn in het hotel. Aangezien we te vroeg waren en de checkin pas kon gebeuren om 15u (stipt), zijn we dus maar iets kleins gaan eten in het restaurant van het hotel. Dat was best lekker. Eens de kamer (422, superior met balkon en deels zeezicht) klaar was, werden we naar boven gebracht. Het was even slikken toen we de kamer zagen... Een kleine roos/beige kamer met marmer groene badkamer met douche waar nog geen kind in past. In de lakens die op bed lagen waren gaten, de TV... of laten we het 19' computerscherm noemen van de jaren '00 paste volledig bij de kamer, maar is totaal niet meer van deze tijd. We waren er zo slecht van dat we om 15u45 onze koffers gepakt hebben (ondanks dat alles op voorhand betaald was) en dat we naar huis gereden. Ik weet niet wat er met dit hotel aan de hand is, maar voor ik weet niet hoe ze aan hun 4 sterren zijn geraakt! We hebben tijdens onze huwelijksreis 5 hotels gedaan (van hetzelfde kaliber, 4 sterren), die super waren, maar hier is iets mis mee.
Ik zou er nooit meer naartoe gaan.

Datum van verblijf: september 2016
Cristina Z, Proprietario van Grand Hotel Majestic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016

Gentili Ospiti,

ci dispiace apprendere che l'hotel non sia stato di vostro gradimento. Effettivamente il giorno del vostro arrivo il tempo era brutto, ma é difficile comprendere come questo possa influire così tanto negativamente sul giudizio di una struttura da parte di una coppia in viaggio di nozze. Se alle nostre domande sulla ragioni della vostra improvvisa partenza e ai nostri consigli sulle cose da fare, anche in caso di brutto tempo, ci aveste risposto sinceramente, avremmo potuto offrirvi un'altra camera, in modo da soddisfare appieno le vostre aspettative. Ciononostante, ci fa piacere che abbiate apprezzato la bottiglia che vi abbiamo omaggiato per le vostre nozze e speriamo di potervi accogliere nuovamente in altre condizioni.

Saluti

Beoordeeld op 15 september 2016

Dit hotel heeft wel charme . Prachtige ligging , maar toch enkele minpuntjes . Airco werkte niet op onze kamer , na twee slapeloze nachten en wat nadrukkelijker aangedrongen te hebben , toch een andere kamer gekregen . Bij ontbijt , na aankomst groot gezelschap , veel tekort .Na navraag of er nog brood werd aangevuld ,antwoord gekregen dat er voldoende andere zaken waren . Jammer , want dit zet toch een beetje een domper op het vakantiegevoel .

Datum van verblijf: juli 2016