Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

Official Hotel Site
Hotel Miralago(Verbania)
Gratis annuleren tot 26/07
Il Chiostro(Verbania)
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 134 per nacht.

Hotel Belvedere(Verbania)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 171 per nacht.

• Gratis parkeren
Il Monterosso(Pallanza)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal gelegen aan een drukke weg langs het meer tegenover het veer naar Laveno (geen geluidshinder)
Uitgebreid ontbijtbuffet met kwaliteitsprodukten, incl. vers fruitsap. Buiten eten op overdekt terras is mogelijk.
Alle 4-sterren komfort is voorhanden...excellente bedden. Badkamer aan de kleine kant. Gratis 2 flesjes water op de kamer bij aankomst.
Betalend parkeren tegenover hotel, of gratis op loopafstand , bezijden de brughelling op de weg naar Stresa.
Smaakvolle, ietwat aparte inrichting. Geen eigen restaurant.
Vriendelijke bediening en kleine attentie bij het uitchecken.
Pierre Sleeuwaert/België

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niets op aan te merken.Goed gelegen, vriendelijke receptie,heerlijk ontbijt,parkeerkaart voor 7€ per dag vlakbij hotel.Men kan zowel binnen als buiten het ontbijt nemen.Onder de morgen wel wat straatlawaai maar met de vensters gesloten geen enkel probleem,airco doet goed zijn werk.Als ik dan toch iets negatief moet zeggen dan wel dat de bar ietwat aan de prijzige kant is.Uitstekend hotel en betaalbaar.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen. Fantastisch uitzicht over het meer. Gezellig centrum. Pleintje met terrassen direct naast de deur. Goede parkeergelegenheid vlakbij het hotel (7€ per dag). De veerboot naar de andere kant van het meer ligt tegenover het hotel. Ruime kamer, goede badkamer. Het ontbijt is zeer verzorgd. Elke ochtend lekkere koffie naar wens (bediening). Ontbijt binnen of op het terras voor de deur. Vriendelijk personeel. Heel netjes allemaal.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
12 juni 2016 beoordeeld

Het inchecken bij dit hotel ging niet zo soepel. Ik heb hier een naar gevoel aan overgehouden.
De dame aan de receptie wilde per se dat we met z'n tweeën aanwezig waren bij het inchecken, dat we allebei ons paspoort lieten zien én ze wilde de auto zien. Aangezien het op dat moment stromend regende, was dit niet logisch en ongastvrij. Dit kwam op ons erg wantrouwend over.
Ook gedurende de rest van het verblijf hebben we ons niet welkom gevoeld in dit hotel.
Bij het ontbijt waren de Italiaanse medewerkers niet vriendelijk, met een enkele uitzondering - een tweetal donkere dames waren helemaal super!
Op de kamer, bij het ontbijt en in het hotel liggen brochures met de vraag of je medewerkers wilt beoordelen die vriendelijk tegen je zijn - dit initiatief is hard nodig maar helaas heb ik niemand op echt vriendelijkheid kunnen betrappen.
De facade van het gebouw is mooi, en de rest is erg smaakvol ingericht, op de receptie na - dit is een tafel in het midden van de hal en ziet er ongezellig uit.
De kamers zijn stijlvol ingericht en ruim. De bedden zijn kort en het dekbed komt tot je oksels. Aan de achterkant hebben de kamers een rustige ligging. De badkamer is groot genoeg. De zeepflacons bij de douche waren leeg en werden tijdens ons verblijf niet bijgevuld. Het ontbijt is erg goed. Internet op de kamer is aardig.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
HOTELANCORA, Direttore van Hotel Ancora, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Geachte Roy,

Bedankt voor uw recensie. Dankzij uw reactie zijn wij ervan op de hoogte gesteld dat het geen dat wij hoog in het vaandel hebben niet altijd word gerealiseerd. Namelijk het verlenen van een uitstekende service en de beoogde gastvrijheid.

Allereerst wil ik hiervoor mijn excuses aanbieden. Verder is dit een goed voorbeeld dat bij hotel Ancora behoefte en ruimte is voor verbetering.

Graag had ik u in persoon getroffen om van uzelf de punten van verbetering te horen. In dat geval had ik direct een oplossing kunnen treffen om uw slechte ervaring om te zetten tot een mooie beleving.

Ik hoop dat u ons in de toekomst de mogelijkheid bied om u aan te tonen dat wij uw recensie serieus nemen. Wij zullen er dan ook alles aan doen om deze ervaring niet meer voor te laten komen.

Marco Donzelli

4 oktober 2015 beoordeeld

Zeer centraal gelegen in Verbania, mooie ruime en heel nette kamers. Het uitzicht aan het meer is adembenemend. Het ontbijt is voorzien van alles wat je maar wenst. Enig minpuntje is het geluid aan de straatzijde dat dag en nacht voortduurt.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner