12 juni 2016 beoordeeld

Het inchecken bij dit hotel ging niet zo soepel. Ik heb hier een naar gevoel aan overgehouden.
De dame aan de receptie wilde per se dat we met z'n tweeën aanwezig waren bij het inchecken, dat we allebei ons paspoort lieten zien én ze wilde de auto zien. Aangezien het op dat moment stromend regende, was dit niet logisch en ongastvrij. Dit kwam op ons erg wantrouwend over.
Ook gedurende de rest van het verblijf hebben we ons niet welkom gevoeld in dit hotel.
Bij het ontbijt waren de Italiaanse medewerkers niet vriendelijk, met een enkele uitzondering - een tweetal donkere dames waren helemaal super!
Op de kamer, bij het ontbijt en in het hotel liggen brochures met de vraag of je medewerkers wilt beoordelen die vriendelijk tegen je zijn - dit initiatief is hard nodig maar helaas heb ik niemand op echt vriendelijkheid kunnen betrappen.
De facade van het gebouw is mooi, en de rest is erg smaakvol ingericht, op de receptie na - dit is een tafel in het midden van de hal en ziet er ongezellig uit.
De kamers zijn stijlvol ingericht en ruim. De bedden zijn kort en het dekbed komt tot je oksels. Aan de achterkant hebben de kamers een rustige ligging. De badkamer is groot genoeg. De zeepflacons bij de douche waren leeg en werden tijdens ons verblijf niet bijgevuld. Het ontbijt is erg goed. Internet op de kamer is aardig.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
HOTELANCORA, Direttore van Hotel Ancora, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Geachte Roy,

Bedankt voor uw recensie. Dankzij uw reactie zijn wij ervan op de hoogte gesteld dat het geen dat wij hoog in het vaandel hebben niet altijd word gerealiseerd. Namelijk het verlenen van een uitstekende service en de beoogde gastvrijheid.

Allereerst wil ik hiervoor mijn excuses aanbieden. Verder is dit een goed voorbeeld dat bij hotel Ancora behoefte en ruimte is voor verbetering.

Graag had ik u in persoon getroffen om van uzelf de punten van verbetering te horen. In dat geval had ik direct een oplossing kunnen treffen om uw slechte ervaring om te zetten tot een mooie beleving.

Ik hoop dat u ons in de toekomst de mogelijkheid bied om u aan te tonen dat wij uw recensie serieus nemen. Wij zullen er dan ook alles aan doen om deze ervaring niet meer voor te laten komen.

Marco Donzelli

4 oktober 2015 beoordeeld

Zeer centraal gelegen in Verbania, mooie ruime en heel nette kamers. Het uitzicht aan het meer is adembenemend. Het ontbijt is voorzien van alles wat je maar wenst. Enig minpuntje is het geluid aan de straatzijde dat dag en nacht voortduurt.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
11 augustus 2015 beoordeeld

het hotel was uitstekend. Hoewel onze kamer op de eerste verdieping aan een drukke weg gelegen was, kwam er geen lawaai naar binnen. Het ontbijt was voortreffelijk (vers geperste sinaasappelsap). Veel restaurants in naaste omgeving.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
22 juni 2015 beoordeeld

Prachtig zicht op het meer, zeer vriendelijk personeel,mooie moderne kamers met badjas en slippers, en zeer proper,kortom een echte aanrader.
Het ontbijt is zeer lekker met vers geperst sinaasappelsap
Kamers op de derde verdieping hebben mooi zicht op het meer
Klein minpunt is de isolatie van de kamers, je hoort alles

Kamertip: De kamer 33 heeft een mooi balkon met zicht op het meer
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
14 september 2014 beoordeeld

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com