“Heerlijk verblijf”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Ancora
Beoordeeld als nr. 1 van 14 hotels in Verbania
15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen. Fantastisch uitzicht over het meer. Gezellig centrum. Pleintje met terrassen direct naast de deur. Goede parkeergelegenheid vlakbij het hotel (7€ per dag). De veerboot naar de andere kant van het meer ligt tegenover het hotel. Ruime kamer, goede badkamer. Het ontbijt is zeer verzorgd. Elke ochtend lekkere koffie naar wens (bediening). Ontbijt binnen of op het terras voor de deur. Vriendelijk personeel. Heel netjes allemaal.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

12 juni 2016 beoordeeld

Het inchecken bij dit hotel ging niet zo soepel. Ik heb hier een naar gevoel aan overgehouden.
De dame aan de receptie wilde per se dat we met z'n tweeën aanwezig waren bij het inchecken, dat we allebei ons paspoort lieten zien én ze wilde de auto zien. Aangezien het op dat moment stromend regende, was dit niet logisch en ongastvrij. Dit kwam op ons erg wantrouwend over.
Ook gedurende de rest van het verblijf hebben we ons niet welkom gevoeld in dit hotel.
Bij het ontbijt waren de Italiaanse medewerkers niet vriendelijk, met een enkele uitzondering - een tweetal donkere dames waren helemaal super!
Op de kamer, bij het ontbijt en in het hotel liggen brochures met de vraag of je medewerkers wilt beoordelen die vriendelijk tegen je zijn - dit initiatief is hard nodig maar helaas heb ik niemand op echt vriendelijkheid kunnen betrappen.
De facade van het gebouw is mooi, en de rest is erg smaakvol ingericht, op de receptie na - dit is een tafel in het midden van de hal en ziet er ongezellig uit.
De kamers zijn stijlvol ingericht en ruim. De bedden zijn kort en het dekbed komt tot je oksels. Aan de achterkant hebben de kamers een rustige ligging. De badkamer is groot genoeg. De zeepflacons bij de douche waren leeg en werden tijdens ons verblijf niet bijgevuld. Het ontbijt is erg goed. Internet op de kamer is aardig.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
HOTELANCORA, Direttore van Hotel Ancora, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Geachte Roy,

Bedankt voor uw recensie. Dankzij uw reactie zijn wij ervan op de hoogte gesteld dat het geen dat wij hoog in het vaandel hebben niet altijd word gerealiseerd. Namelijk het verlenen van een uitstekende service en de beoogde gastvrijheid.

Allereerst wil ik hiervoor mijn excuses aanbieden. Verder is dit een goed voorbeeld dat bij hotel Ancora behoefte en ruimte is voor verbetering.

Graag had ik u in persoon getroffen om van uzelf de punten van verbetering te horen. In dat geval had ik direct een oplossing kunnen treffen om uw slechte ervaring om te zetten tot een mooie beleving.

Ik hoop dat u ons in de toekomst de mogelijkheid bied om u aan te tonen dat wij uw recensie serieus nemen. Wij zullen er dan ook alles aan doen om deze ervaring niet meer voor te laten komen.

Marco Donzelli

4 oktober 2015 beoordeeld

Zeer centraal gelegen in Verbania, mooie ruime en heel nette kamers. Het uitzicht aan het meer is adembenemend. Het ontbijt is voorzien van alles wat je maar wenst. Enig minpuntje is het geluid aan de straatzijde dat dag en nacht voortduurt.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
11 augustus 2015 beoordeeld

het hotel was uitstekend. Hoewel onze kamer op de eerste verdieping aan een drukke weg gelegen was, kwam er geen lawaai naar binnen. Het ontbijt was voortreffelijk (vers geperste sinaasappelsap). Veel restaurants in naaste omgeving.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
22 juni 2015 beoordeeld

Prachtig zicht op het meer, zeer vriendelijk personeel,mooie moderne kamers met badjas en slippers, en zeer proper,kortom een echte aanrader.
Het ontbijt is zeer lekker met vers geperst sinaasappelsap
Kamers op de derde verdieping hebben mooi zicht op het meer
Klein minpunt is de isolatie van de kamers, je hoort alles

Kamertip: De kamer 33 heeft een mooi balkon met zicht op het meer
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
14 september 2014 beoordeeld

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com
3 september 2014 beoordeeld

Doordat dit hotel in het centrum ligt en tegen het Lago aan ,kun je hier alles gaan ondernemen waarvoor je hier komt.Bij een kamer met see vieuw,heb je wel last van de drukke straat ,maar met de raam dicht en airco aan..geen probleem!! Kamer is design vol,en het ontbijt is goed.Verschillende koffie,'s en alles werd meteen snel aangevuld. Het hotel heeft geen restaurant,maar er zijn genoeg alternatieven.Prijs-kwaliteits verhouding is dit zeker een aanrader.

Kamertip: Kamers aan de Lago kant hebben een prachtig uitzicht ,maar ook meer last van de herrie van het verke ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Verbania in overweging
op 2.3 km afstand
Hotel Belvedere
nr. 4 van 35 in Stresa
395 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Ancora geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Ancora

Adres: Corso Goffredo Mameli 65, 28921, Verbania, Italië
Locatie: Italië > Piemonte > Lago Maggiore > Verbania
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 romantisch hotel in Verbania
Nr. 1 luxe hotel in Verbania
Prijsklasse: € 73 - € 148 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Ancora 4*
Aantal kamers: 29
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van ACCOR, Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Ancora met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ancora Hotel Verbania

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?