Hotel Acquario(Marina di Vasto)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 352 per nacht.

Gratis annuleren tot 03/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
B&B dal Barbarossa(Vasto)(Heel veel waar voor je geld!)
B&B.it
  • Roomservice
B&B Villa Martina(Vasto)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
TripAdvisor
13 december 2016 beoordeeld

Ruime plaatsen met schaduwdoek boven de plaatsen. Sta en zit wc's die regelmatig schoon gemaakt worden. Strakke camping, vriendelijk personeel. Ook tijdens siësta kan men zwemmen in het zwembad. Badmuts verplicht. Animatie voor jong en oud. Hoofdzakelijk Italianen op de camping, maar zeer vriendelijk en gastvrij. Op 15 augustus was het feest, waarbij je volledig betrokken wordt.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
7 december 2016 beoordeeld

Geweldige locatie en de er vlakbij gelegen stadje is prachtig
Weinig buitenlanders , zeer vriendelijke mensen (italianen) op de camping aanwezig.
Zeer gastvrije mensen
Zeer lekker eten zowel op de camping als in de omgeving

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
6 december 2016 beoordeeld

We hebben met de camper slechts 1 nacht en morgen doorgebracht op deze camping. We hebben geen tekortkomingen kunnen constateren. De camping was goed onderhouden en het was overal schoon. Verder niets om op te merken.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
4 december 2016 beoordeeld

leuke camping genoeg animatie wat erg leuk was, maar de mobile home waar we in zaten stonden te dicht op elkaar, waardoor je geen privacy hadden erg jammer.!!!
Kom je nog eens terug ja ik zal er wel weer heen gaan,

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
30 november 2016 beoordeeld

Wij hebben deze camping als fijn en relaxt ervaren maar waren hier eind september. Bus naar het strand is een super fijne service die geleverd wordt. Restaurant op de camping vonden we zeer slecht. Het zwembad was fantastisch!!! Strand is fijn maar je kunt niet goed het water in dus dat is heel jammer. Ligging en uitzicht van de camping is prachtig!!!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner