“Sfeervol, netjes en goed eten!”
Beoordeling van Incipit Restaurant

Incipit Restaurant
Geclassificeerd als nr. 12 van 159 Restaurants in Tropea
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle eetgelegenheid (binnen), nette bediening en aardige gastheer. Eten was erg goed! Prima prijs voor 100% kwaliteit. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2017

21 juni 2017 beoordeeld

Ik at hier met een groep en het was prima verzorgd! Het personeel is zeer attent. De tafels zijn mooi gedekt en het eten is heerlijk en wordt erg mooi opgediend. De prijzen liggen niet hoger dan bij andere restaurants in de omgeving, maar het is inderdaad veel beter verzorgd.

Datum van bezoek: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
11 juni 2017 beoordeeld

Als wij op vakantie zijn kijken weke restaurants in de de top 10 van tripadvisor staan.Dit restaurant staat bij ons op nummer 1. We hebben hier 2x gegeten. Het restaurant ligt aan een klein pleintje met een intieme sfeer. De keuken is uitstekend. De gerechten zijn bijzonder en heerlijk van smaak. De vriendelijke gastvrouw kan het allemaal goed uitleggen in het Engels. Beslist een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2017
Incipitropea, Proprietario van Incipit Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

Dear Guest Thank You for your nice review.
We wait again to let you try all the novelties of our new menu. Also a greeting from our maitre.

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in tropea bent moet je hier geweest zijn. Zeker niet duurder dan anderen maar zo veel beter en verzorgder. Tevens een schitterende locatie.

Datum van bezoek: mei 2017

Dear Guest Thank You for your nice review.
We wait again to let you try all the novelties of our new menu.

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadviser gevonden en was een schot in de roos, voor ons het lekkerste en meest verzorgde restaurant van Tropea, Als het iets meer mag zijn dan een pizza of spaghetti... zeker doen!!!

Datum van bezoek: juni 2016
Staff-Incipit, Responsabile relazioni pubbliche van Incipit Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2016

Gent.mo heer Jos S, Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. Het echte succes van het restaurant is gegeven door de klanten en je met zijn woorden stelt ons in staat om dit te bereiken. Groeten door het management.

Ps: we excuses voor eventuele fouten in de vertaling.

Reizigers die Incipit Restaurant bekeken, bekeken ook

Drapia, Province of Vibo Valentia

In Incipit Restaurant geweest? Deel je ervaringen!