“Nog steeds goed”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zie de eerdere beoordelingen, die zijn in 2020 nog steeds correct. Vriendelijke bediening, prima eten (drie keer hier gegeten), niet duur en naast het strand (ideeën qua personeel en prijzen aan de bar) met gratis douches. Aan te bevelen.

Datum van bezoek: oktober 2020

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een avond gegeten bij Calypso en echt genoten. Heerlijke pizza en vis, en zeer vriendelijk personeel. Het was karaoke avond, leuk om een keer mee te maken.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke tent, vriendelijk en hard werkende mensen, je krijgt waar voor je geld , heerlijk eten, hout oven pizza, alleen maar lof, na het eten, lekker uitbuiken op het aanliggende strandje.

Datum van bezoek: mei 2019
19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant aan de kustweg beneden Tropea. Ruime parkeerplaats.
We hebben van uitstekende pasta's ,pizza's ,salades groenten en dessert genoten.
Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde. Bediening is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
25 juni 2017 beoordeeld

Wij kwamen hier terecht omdat het hier rustiger is op 't strand. Wij namen een lunch en dat smaakte heerlijk en echt vers. De vriendelijke bediening en het mooie uitzicht smaakte naar meer. Op onze laatste dag van de vakantie hebben wij ook hier weer een van een heerlijke lunch genoten: lekkere verse vis, een goede salade, vriendelijke bediening en een geweldige locatie voor een eerlijke prijs. Kortom een pareltje aan 't strand van Tropea!

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Ristorante Pizzeria Bar Lido Calypso bekeken, bekeken ook

Tropea, Province of Vibo Valentia

In Ristorante Pizzeria Bar Lido Calypso geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.