“Leuk pleintje redelijk eten ”
Beoordeling van Da Cecè

Da Cecè
Geclassificeerd als nr. 21 van 159 Restaurants in Tropea
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tropea is een erg mooi dorpje en Da Cecè ligt op een erg mooi pleintje. Het personeel is heel erg vriendelijk en het eten goed maar niet bijzonder. Binnen zitten is geen aanrader want ziet er gewoon niet leuk uit.

Datum van bezoek: augustus 2016

6 juni 2016 beoordeeld

Typisch een restaurant dat drijft op de naïviteit van brave toeristen, waar wij ons ook weer aan lieten vangen. Het begon goed met een vriendelijke, ietwat norse dikkerd die ons in het mooie pand een tafeltje gaf in de nabijheid van de keuken, buiten zat alles vol. Deze man zal zich wat later op de avond ontpoppen tot een rood aangelopen, bevelen brullende papa die zoon- en dochterlief afjaagt dat het niet meer mooi om zien is. Ze lopen letterlijk heen en weer, parkeren de vaat op de tafel naast ons, vergeten een "contorni" mee op te dienen bij de "secondi" , als je iemand wil aanspreken zijn ze alweer weg en tot slot komt een dame (mama ?) aangefladderd die poeslief vraagt of we koffie en/of een dessert willen...niet dus. Betalen en wegwezen.
Tijdens elke vakantie laten we ons wel eens vangen aan dit soort eetgelegenheden, deze keer ging Da Cecè met de eer lopen.

Datum van bezoek: juni 2016
4 mei 2016 beoordeeld

de gerechten zijn hier van een constante kwaliteit. we hebben hier al jaren met regelmaat gegeten en nog nooit teleurgesteld. hier ervaar je hoe pasta echt moet worden klaargemaakt, bijv. wat al dente betekent voor de kwaliteit van een gerecht. We hebben sommige Nederlanders hun teleurstelling horen uiten, omdat het zo anders is dan we gewent zijn. Gelukkig maar. Bijvoorbeeld de spaghetti Ammuicati is van een heerlijke simpelheid, maar dat geldt voor eigenlijk alle pasta gerechten. De vis wordt hier ook heerlijk opgediend en de keuzemogelijkheden uit de wijnkaart zijn ruim en met een goede prijs kwaliteit. Wel iets duurder dan je in de streek gemiddeld kunt eten, maar voor ons altijd 1 of meer bezoeken tijdens een vakantie waard.

Datum van bezoek: april 2016
24 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In mei op een zaterdagavond was het erg rustig in dit restaurant. Binnen vanwege de koude avond zaten we helaas alleen. Het eten was gemiddeld en redelijk. De antipasta was goed. De rode huiswijn rook zeer muf en onaangenaam maar werd wel omgeruild naar een prima witte.

26 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 2 keer tijdens onze vakantie naar Da Cece geweest. Beide avonden bijzonder genoten van eten, entourage en bediening. Hier zijn mensen met ambitie aan het werk om mooie maaltijden te maken en hun gasten een fijne avond te geven. Hiermee onderscheidt Da Cece zich positief. Enig punt van aandacht. Iets meer tijd tussen primi en secondi platti. Wij bevelen dit restaurant van harte aan!

Reizigers die Da Cecè bekeken, bekeken ook

Drapia, Province of Vibo Valentia

Tropea, Province of Vibo Valentia

In Da Cecè geweest? Deel je ervaringen!