Beoordeeld op 19 november 2016

Rustig gelegen met prachtig zicht op zee en kust. We waren in kamers beneden met zijdelings zeezicht. Vlak aan strand waar ligzetels met parasol beschikbaar zijn. Restaurant met terras met zeezicht met eenvoudig doch lekkere maaltijden. Zeer vriendelijk meisje aan het onthaal.
Huurwagen is wel noodzakelijk omdat het hotel enkel bereikbaar is langs een smalle weg. Ideaal voor een relaxte vakantie en uitstekend startpunt om Calabrie te ontdekken.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Even zoeken voor we het gevonden hadden. Zeer mooi gelegen, je stapt zo op het strand. Geboekt via Booking.com en weer een aftands kamertje met gesleur van de bagage trap op. Misschien beter rechtstreeks boeken.
Ontbijt niets speciaals.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 september 2015

“Geweldige locatie,direct aan een van de mooiste stranden van Tropea.vriendelijk personeel eten in het restaurant was heel lekker met een mooi uitzicht over de baai"
Spijtig van de korte duur van verblijf maar kom zeker nog eens terug voor een langer verblijf.

Kamertip: Mooi strand
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 juni 2015

Deze oude watermolen omvormt tot hotel heeft een unieke ligging in een mooie baai en dicht bij Tropea. De kamers voorzien van een buitenterras en aparte badkamer zijn verzorgd en worden elke dag schoongemaakt door vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke gast heeft ook een ligzetel en per koppel een parasol gratis ter beschikking. Er is ook een gratis privéparking. Op deze plaats komen we graag terug!

Kamertip: Kamer met terras!
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 19 mei 2015

Gelegen in de Baia di Riaci op een fantastische locatie scheert dit kleine familiaal geleide hotel hoge toppen. Wij verbleven er een week en waren uiterst tevreden.
Staf en personeel zijn fantastische mensen, niets was teveel. Alles kraakhelder en zeer verzorgd doch zonder grote luxe. Simone hielp ons met de recuperatie van verloren bagage en met een levering.Lunchrestaurant ook zeer lekker.
Wij waren blij met onze goede hotelkeuze, Calabrië tout court is fantastisch. Dit hotel komt dan ook op de (zeer korte) lijst van te herbezoeken.
Grazie mille Simone & Cie.

Kamertip: In alle kamers volop golfslag te beluisteren.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner