2 juli 2018 beoordeeld

Heel fijn hotel, hartelijke ontvangst, mooie kamer, lekker eten. We genoten van ons verblijf. Enig minpunt: de muziek! Kan iemand mij eens vertellen waarom er aan het zwembad, tijdens het ontbijt, tijdens het avondeten muziek, lawaai moet worden gespeeld? Wij kregen de indruk dat we rond 17.30u aan het zwembad en op het terras werden weggejaagd door de keuze van de muziek. Mag het aan een zwembad ook gewoon stil zijn?

Kamertip: Niet vergeten: middel tegen insecten
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
CanneBianche, Room Division Manager van Canne Bianche Lifestyle & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2018

Dear Mrs. Wyns,

thanks for sharing your feedback, we really appreciate.

We take this opportunity to reflect on your notes, try to improve our offer and invite you once again in our hotel in the nearest future.

Best regards

Rosita Mizzi
Room Division Manager

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt net buiten Torre Canne. Modern ingericht, alles, zoals te verwachten, in de gemeenschappelijke ruimtes in het wit. Veel ruimte rondom het zwembad. De kamers zijn mooi met een stevig bed. Schoon en hygiënisch. Kwaliteit van het ontbijt iets minder. Waarom in zo'n klasse hotel extra betalen voor een warm gekookt eitje?
Tip: vraag een kamer op de begane grond, die hebben een groter terras.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
CanneBianche, Room Division Manager van Canne Bianche Lifestyle & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2018

Dear Guest,

thanks for sharing your feedback with us following your stay at Canne Bianche.

We appreciated your reflections on our breakfast proposal this is why we are glad to inform when you will be back on site, you could find a larger offer for our guests, including a selection of eggs free of charge on the buffet.

As for your note on the bed, we would be glad to propose you a topper as an alternative to better enjoy your in-room relax.

We hope to welcoming you back in the nearest future.

Best regards
Rosita Mizzi

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk , mooie lokatie. De bar kon iets gezelliger. Goed restaurant , prijs/ kwaliteit ok. Om terug te keren. Mooi zwembad echter niet verwarmd, toch fris in oktober . WiFi kan bij momenten beter.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
CanneBianche, Proprietario van Canne Bianche Lifestyle & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Dear Portna,

We thank you for your comment and for sharing your viewpoint with us.
We are happy to hear that you enjoyd your overall stay with us.

The swimmingpool unfortunately cannot be heated due to legistlation, however, during summertime, the water seems to warm up due to climate conditions.
Regarding the Wi-Fi instead we do agree that sometimes we experienced technical issues which we are currently working on, promising that you will notice the change in the case of your return.

We wish we provided you with useful information, nevertheless do not hesitate to contact us for any question you may have.

On behalf of Canne Bianche_, I wish you a great time back home.
Best regards,

Gianvito

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze ochtend zijn we in Canne Bianche vertrokken na een sublieme vakantie van 9 nachten. Het hotel is zeer mooi en straalt rust uit. Decoraties, inrichting, geur, het plaatje klopt tot in de perfectie. En dan nog niet te spreken van het personeel. Onthaal, restaurant, bar, poolbar en kamermeisjes een voor een zo een ongedwongen vriendelijke behulpzame mensen heb ik nog nooit tegen gekomen. Zalig gewoon. Restaurant en lunchbar gebruiken de beste ingrediënten. Om duimen en vingers af te lukken. Het beste hotel ooit! Wij gaan er zeker terug komen. TOP !

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
CanneBianche, Proprietario van Canne Bianche Lifestyle & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2017

Dear Petra D,

Thank you very much for your beautiful words. We were delighted to have you as our guest and we look forward to seeing you again in our beautiful land!

In behalf of our staff, we wish you a great time back home.
Kindest regards,

Gianvito

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is echt om te relaxen. Geschikt met kleine kinderen, maar het is een meer voor de rust hotel. Direct gelegen aan het strand. Een waanzinnig goed restaurant om typische gerechten uit Puglia te nuttigen.
De wind vanaf zee maakt het aangenaam om hier aan het zwembad te liggen. Als je een boekje wil lezen of lekker aan het zwembad in slaap vallen, dan zit je hier goed. Binnen 20 seconden loop je vanuit de tuin de zee in. Kamers , lobby, restaurant , zwembad in een woord fantastisch en sfeervol. Romantisch en kwaliteit, dat is wat dit complex te bieden heeft.
Niet te vergelijken met andere plaatsen in Europa qua sfeer....
in de omliggende plaatsen zijn er genoeg historische bezienswaardigheden. Dus dagjes weg ook ideaal in deze omgeving. Op ongeveer 40 minuten van Bari luchthaven.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
CanneBianche, Responsabile relazioni pubbliche van Canne Bianche Lifestyle & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Dear Hakan K,

Thank you so much! It is to deserve reviews like yours that we wake up every day and every day we all are committed to do our best to deliver... wellbeing!

Thank you again for choosing us!

Kindest Regards,
Mariangela