“Net dat tikkeltje meer...”
Beoordeling van Ristorante Sabatini

Ristorante Sabatini
Geclassificeerd als nr. 13 van 188 Restaurants in Spoleto
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2017 beoordeeld

In Italië kan je voor weinig geld, zeer lekker eten. Bij Sabatini betaal je misschien net iets meer maar je krijgt er ook wat voor terug. Je wordt zeer vriendelijk en stijlvol bediend én het eten is zeer lekker en verfijnd. Als we nogmaals in Spoleto zijn komen we hier zeker nogmaals dineren!

Datum van bezoek: augustus 2017

2 oktober 2016 beoordeeld

We waren 7 nachten in Spoleto en kwamen hier 5 keer dineren.
Het eten was heel lekker en betaalbaar. Het is er ook heel gezellig. Je kan, als het weer het toelaat, ook buiten in de tuin dineren.
De glaasjes prosecco en wijn werden heel gul gevuld en we kregen soms zelfs een extraatje als de fles naar zijn einde liep.
We kregen ook elke keer een amaretto van de zaak aangeboden. Ricardo, die ons telkens wist te verwennen, is werkelijk een voorbeeld van vriendelijkheid, .

Datum van bezoek: september 2016
28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening! Heel gezellig terrasje en natuurlijk heerlijk eten!! Aanrader!!! Ook ons zoontje 1 jaar werd goed verwent!

Datum van bezoek: juli 2016
5 november 2014 beoordeeld

Op aanraden hier terecht gekomen. Op t terras gezeten, heerlijke antipasti en heerlijke pasta. Lekkere wijn erbij, prima bediening dus een erg goede lunch gehad.

Datum van bezoek: oktober 2014
Zeppy1988, Direttore van Ristorante Sabatini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2015

Grazie di cuore per la sua recensione siamo veramente felici che vi siate trovati bene , per noi è motivo di grande orgoglio!! a presto!!!
Tutto lo staff del ristorante sabatini

19 augustus 2014 beoordeeld

Deze middag heel lekker gegeten in de tuin van dit restaurant - eenvoudige maar zeer lekkere schotels met een heel vriendelijke bediening ! Wat ons betreft zeker een aanrader zoals het al beschreven stond op tripadvisor

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer
Zeppy1988, Direttore van Ristorante Sabatini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2014

grazie di cuore , aver soddisfatto anche delle persone straniere ci da gioia e ci da la forza di continuare a provare nuove ricette piene di innovazione ma con lati tradizionali usando solo ed esclusivamente materie prime di alta qualità a km 0!!!!!!
Grazie
Riccardo & Gianluca

Reizigers die Ristorante Sabatini bekeken, bekeken ook

Spoleto, Province of Perugia

In Ristorante Sabatini geweest? Deel je ervaringen!