“Grandioos!”
Beoordeling van Tempio del Gusto

Tempio del Gusto
Geclassificeerd als nr. 5 van 185 Restaurants in Spoleto
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke streekgerechten. Het vismenu was van begin tot eind een streling voor de tong en dit voor een betaalbare prijs. Super bediening erbovenop. Ga erheen maar reserveer tijdig.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant, gerechten zijn bereid met verse producten en veel aandacht en duidelijk van een hoger niveau voor een schappelijke prijs.
Zeker een aanrader!

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tempio del Gusto heeft lovende recensies op TripAdvisor. Dat is mooi; maar wil zeker niet alles zeggen. In dit geval maken de chef en staf het waar. Wij aten risotto met gamba, sint jakobsschelpen en truffel, een parelhoen en een geweldig malse tagliata. Simpel: het was van de buitencategorie. Overheerlijk, zeer goed van smaak.

Knap dat deze 'smaaktempel' de hoge verwachtingen weet waar te maken. Ga het zelf ervaren!

14 juli 2017 beoordeeld

Of je nu van vis houdt of van vlees, je vindt met het menu van 38 euro absoluut je gading. A la carte is uiteraard iets duurder maar het blijft een heerlijke beleving, vooral als je op het gezellige pleintje buiten kan eten. De rustige muziek (jazz) past als omkadering. Als je de betere Montefalco Sagrantino of Trebbiano Spoletino wil proberen, ga dan uiteraard niet voor de versie die geserveerd wordt bij het menu (inbegrepen in de prijs).

5 juli 2017 beoordeeld

Wij kunnen de lovende recensies over Tempio del Gusto niet onderschrijven. We kozen voor het vismenu van 38 euro voor 4 gangen incl 2 glazen wijn, water en koffie. Vooraf een carpaccio van tonijn met een beetje rucola. In de dressing iets zoetigs wat ons in combinatie met de tonijn niet echt beviel. Vervolgens een pasta met witvis en een gebonden citroensaus. Zat ook weinig smaak aan. Als hoofdgerecht een moot tonijn gepaneerd met sesam, met een beetje rucola, een aardappel en wat gare spinazie (of iets dat op spinazie leek). De tonijn was goed bereid maar dat was het dan ook wel. Mijn echtgenote had als secondi een carpaccio van zwaardvis mer dezelfde garnituur. Twee carpaccio's in een menu is wat vreemd. Ook hier weer de dressing met wat zoetigs. Aardappel en spinazie smaken hier echt niet bij.
Het nagerecht was een semifreddo met wat vers fruit. Smaakte wel goed, jammer dat de appel niet geschild was. Wijn was niet bijzonder maar wel in orde. Koffie was goed.
Bediening was redelijk.

Al met al een teleurstellende ervaring. Geen aanrader.

Reizigers die Tempio del Gusto bekeken, bekeken ook

Spoleto, Province of Perugia

In Tempio del Gusto geweest? Deel je ervaringen!