Beoordeeld op 27 januari 2018

Wij gaan al 23 jaar naar dit hotel , we hebben het het ieder jaar weten veranderen en altijd maar beter en mooier . De chef Mr. Michel Boreux is een top chef en zijn vrouw Patricia is de vriendelijkheid zelve ze spreek je ook aan in het Nederlands , het is altijd een beetje thuis komen . Je ben daar zeer op je gemak . De kamers die ze renoveren zijn altijd mooi . Het ontbijt is een overvloed aan gerechten , het avondmaal zijn schilderijtjes en zeer smakelijk , je bent voldaan en niet ongemakkelijk na een 5 gangen menu in halfpension . Je kan er zeer veel mooie wandelingen maken in de omgeving , het landbouw museum van de auberge is te bezoeken waard de streek van de Semois is overal mooi zelf als het regent kan je mooie autoritten doen vb. de abdij van Orval bezoeken , Bouillon enz.Je dagen vliegen zo voorbij . Ik verlang al naar ons volgend bezoek.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 december 2017

We hadden een gastronomisch verblijf van 1 nacht geboekt, half pension. Zeer aangename ontvangst door heel erg vriendelijke dame (Nicoletta). Zij bezorgde ons zelfs een upgrade van kamer. Het personeel is zeer hartelijk en geen vraag is te veel. Zeer verzorgd. Gezellig verblijf. Aanrader!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 21 december 2017

Samen met vrienden verbleven we hier voor een (lang) gastronomisch weekend. Het heeft al onze verwachtingen ruimschoots overtroffen ! Zeer vriendelijk personeel, een ontbijt met een enorme keuze aan lekkere verse producten en uitstekende maaltijden. Een echte aanrader, wij komen terug.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 26 november 2017

Het personeel van het hotel was zeer vriendelijk. De kamer was netjes, de badkamer voorzien van heel propere handdoeken en leuke zeepjes. Alsook producten van ezelinnemelk: zeepje, bodylotion,... Chocolaatjes op de kamer. Het bed was niet het beste, we zijn beiden met een pijnlijke rug opgestaan. De deur van de kast kon niet dicht, jammer voor zo'n mooi hotel.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

We kwamen eerder onverwacht in Auberge de Ferme aan omdat de gereserveerde kamer in een ander hotel totaal niet aan de verwachtingen voldeed. Gelukkig was er dus een kamer vrij. Het was een mooie ruime kamer met jacuzzi. Het diner s'avonds was zeer lekker. Het ontbijt idem dito. Het bezoek aan het lanbouwmuseum en het dierenpark was top. We keren zeker terug.

Datum van verblijf: november 2017