“Fantastisch, een droomvakantie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Casa Onda garden Casa Onda
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Casa Onda
garden Casa Onda
sitting in the shade under the trees
appartment Moro di Gelso
appartment Girasole
appartment girasole
appartment Girasole
Appartment Girasole
b and b roomScapezzano with own terrace
casa onda
swimming pool and gazebo
swimming pool beautifull views
our house in a beautifull landscape near the sea
casa onda in the hills near Senigallia
we are near the sea
spiaggia urbani sirolo riviera del conero 40 minutes drive from casa onda
spiaggia di velluto senigallia 10 minutes drive by car 5 kilometers
casa onda
you are wellcome
in the middle of sun flowers
eating together outside between the beautiful hills
good food, tastefull wine under the trees
a quit moment , all for yourselve
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Leiden, Nederland
2 beoordelingen
“Fantastisch, een droomvakantie”
Beoordeeld op 5 juli 2016 voor een verblijf in juni 2016

Als je al die uitstekende recensies leest bekruipt je het gevoel van klopt dat allemaal wel.
Ik kan daar kort over zijn, ja het klopt.

De gastvrouw Marjo en gastheer Fred sloven zich uit om jouw vakantie onvergetelijk te maken.

Marjo, die haar hand er niet voor omdraait om zoals bij ons voor veertien man een fantastische maaltijd voor te schotelen, met alles er op en aan, geweldig met op de achtergrond het formidabele uitzicht.

Fred die je in zijn auto meeneemt om je te laten zien waar de bakker zit, de supermarkt, de lekkere restaurants en wijst je de snelste weg naar het strand. Mocht je later op de avond nog zin in een pizza hebben, Fred zorgt er voor.
Major en Fred hebben het goed voor elkaar, de appartementen zij prima, beneden met een eigen terras, en boven met een loggia. Het overdekte grote gezamenlijke terras is een uitkomst zeker bij regen maar ook bij te veel zon, het zwembad is niet groot maar heerlijk om af te koelen.
De weg er heen is avontuurlijk maar goed te doen, mocht het zo hard regenen dat het gravel weg spoelt zoals bij ons, wordt het nog iets avontuurlijker.
De wijn is uitstekend en de omgeving prachtig, Fred wil je dit graag later proeven en laten zien tijdens een tour door de omgeving waarbij je nu eens niet zelf achter het stuur zit.
Kortom, Le Marche Is prachtig, Senigalia is een fijne badplaats waar veel te zien is, en Casa Onda ……… lees dit stuk nog maar een keer dan weet je dat wij een perfecte vakantie hebben gehad en het weer hebben Marjo en Fred niet in de hand.

Bedankt voor jullie inzet en gastvrijheid en gezelligheid.
Mieke en Pieter Hiestand

Service
Pluspunten: Gastvrijheid en gezelligheid
Minpunten: Geen magnetron
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Leo M
Haastrecht, Nederland
Niveau 5 bijdrager
73 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
“Uitstekend bed and breakfast adres”
Beoordeeld op 13 september 2015 voor een verblijf in september 2015

Casa Onda is een schitterend gelegen huis in de heuvels bij Senegallia. Het beschikt over 4 appartementen en 2 B&B kamers. Wij verbleven een week in een B&B kamer. De verzorging en service door Fred en Marjo is uitstekend. Niet alleen het ontbijt is prima, je kan er ook overheerlijk dineren met zeer goede wijnen. Over wijnen gesproken, we hebben op een middag onder begeleiding van Fred een zeer bijzondere wijnproeverij bij 2 cantina's gehad. Was uitermate leuk. Onze wijnvoorraad weer op peil gebracht. Ook op andere vlakken hebben Fred en Marjo uitstekende tips. Kortom een aanrader.

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Gezinnen met kleine kinderen
Roel H
Naaldwijk, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastisch omgeving en op en top gastvrijheid”
Beoordeeld op 4 juli 2015 voor een verblijf in juni 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Op onze reis door Italië was dit toch wel een van de plekken die een dikke 10 waard is. Alles klopte. Het was overweldigend met voor ons alle belangrijke ingrediënten in ultieme balans met elkaar. Het is moeilijk die ervaring in woorden te vatten. Maar bij deze toch een kleine poging die bij lange na geen recht doet aan de echte beleving.
De omgeving, de accommodatie, de gastheer en gastvrouw, het eten, de rust, maar ook de gezellige drukte van Senigallia maken het verblijf tot unieke ervaring. En dat is vooral ook te danken aan Marjo en Fred, die niets te veel is om het de gasten naar de zin te maken. Zo werden we na aankomst direct getrakteerd op heerlijke hapjes een goed glas witte wijn. Fred reed ons vervolgens rond om ons kennis te laten maken met de leuke plekken in de omgeving van Casa Onda. En dat zijn er vele. We hebben te weinig tijd gehad om alles te kunnen doen, maar wat we hebben gedaan smaakt naar meer. We komen dus zeker terug naar deze unieke plek!

mieke b
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Sfeervolle lokatie, met veel mogelijkheden”
Beoordeeld op 30 september 2014 voor een verblijf in september 2014

We kregen deze reis aangeboden, vie extra FM te Wamel,maar wat voelden we ons hier thuis!
Fred en Marjo doen alles om de gasten naar de zin te maken.
Het hoogtepunt van de week was, met andere gasten aan tafel eten. Marjo,s kookkunst laat niets te wensen over. Leuk samenzijn met andere gasten.
Wat deze lokatie ook aantrekkelijk maakt is dat het dicht bij zee is.
Een nadeel is, we vonden het moeilijk om te vinden, maar als je Fred zou bellen gaat hij je halen!
Een prachtige lokatie op een mooie plek. We hebben genoten van de fietstochten langs de zee. Maar ook van de wandelingen in de buurt.

bartsaja
Utrecht, Nederland
“Op en top vakantie!”
Beoordeeld op 26 september 2014 voor een verblijf in augustus 2014

Casa Onda, dat klonk me als "vakantie" in de oren! Na een kleine rondreis voor het door ons nog niet eerder ontdekte Italië was het zover: ons bezoek aan de B&B Casa Onda. Het mooie huis, ligt in een prachtig dal. Het welkom en contact met Fred & Marjo was hartelijk, de kamer prima, het ontbijt lekker, het uitzicht idyllisch. Andere pluspunten: locatie -stadje en strand op korte afstand, de insider-tips van de gastheer en gastvrouw en als hoogtepunt een heerlijk drie-gangen diner bij ondergaande zon in de tuin, bereid door Marjo!
Inmiddels is onze vakantie al weer twee maanden voorbij, maar toen ik net in een dampende pan Italiaanse risotto stond te roeren kwamen al die vakantie-momentjes weer boven. Door ze te delen, hoop ik dat u ook een fijn verblijf zult hebben bij Casa Ondo.

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
vakantieI ...
Raalte, Nederland
“We komen zeker terug.”
Beoordeeld op 31 juli 2014 voor een verblijf in juli 2014

Mooi typisch Italiaans huis, met een mooie tuin met verschillende zitjes en zwembad.
De casa ligt op een prachtige plek op de heuvel, omringd door zonnebloemen en graanvelden, het uitzicht is geweldig waardoor je je heel vrij voelt. Ons appartement bevond zich op de begane grond met eigen zitje en terras. Het was leuk ingericht, royaal en schoon.
We zijn gastvrij ontvangen door Marjo en Fred, eigenaren van het huis. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Marjo kookt graag voor de gasten en Fred neemt de gasten graag mee op excursie.
Regio Le Marche is ongekend mooi! Niet toeristisch terwijl er zoveel moois te zien is, mooie landschappen, prachtige plaatsjes, km's mooie stranden, mooi bergachtig achterland. Het vliegveld van Ancona is maar een half uur rijden, prima geschikt om te vliegen en een autootje te huren.
Het mondaine badplaatsje Senigallia ligt op maar 10 minuten afstand. Boulevard met strandtentjes en bedden, winkeltjes (ook 's avonds erg gezellig) en supermarkten.

Service
Pluspunten: gezellige sfeer en prachtige ligging
Minpunten: niet van toepassing
Je leeftijdgroep 50-64
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Mensen met huisdieren
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Henny H
Leeuwarden, Nederland
1 beoordeling
“La Dolce Vita in de Marche - een aanrader”
Beoordeeld op 12 juni 2014 voor een verblijf in mei 2014

Casa Onda is zeer idyllisch gelegen in golvend landschap. Prachtige landelijke omgeving en een fantastisch uitzicht. De eigenaren Fred en Marjo zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en doen er alles aan om het verblijf van hun gasten tot een groot succes te maken. Gastvrouw Marjo kookt op verzoek een heerlijke Italiaanse maaltijd, waarbij de beroemde plaatselijke wijnen niet ontbreken. De Adriatische Zee en de stad Senigallia liggen slechts op enkele kilometers afstand van Casa Onda. De centrale ligging maakt de locatie zeer geschikt voor het ondernemen van diverse uitstapjes. Zowel de B&B-kamers als de appartementen zijn goed ingericht. Het uitgebreide ontbijt is werkelijk voortreffelijk. Kortom: een aanrader!

Service
Pluspunten: De ligging van Casa Onda en de gastvrijheid van de eigenaren.
Minpunten: Niets
Gezinnen met kleine kinderen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren