4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, ideaal gelegen aan een wegje om de piste te bereiken, prachtige kamers, heerlijke wellness en lekker eten, niets op aan te merken. Wel ijskoude sfeer, zeer onvriendelijke bazin, knikt nooit goeiedag, personeel lijkt schrik van haar te hebben. Wij waren daar op shortski met een groep van 30 mensen ( leeftijd 40 - 70 jaar), al wat we wilden organiseren, aperitief, lezing, spel, daar werd zeer moeilijk rond gedaan, aan tafel moesten er vaste plaatsen zijn. De bus kon niet tot aan het hotel, er werd met 1 chauffeur bagage in de ene auto gestoken ( door onszelf, de bazin en haar zoon keken gewoon toe) om naar de bus 200m verder te gaan. Voor aparte gezinnen of kleine groepen is er buiten zeer weinig sfeer niets aan te merken, maar deze mensen zijn zeer weinig flexibel met groepen. Niet aan te raden voor shortski groepen, spijtig genoeg, tenzij je hier abstractie van doet... ( ook geen enkele kamer vrijgehouden om ons te wassen na de ski voor vertrek, enkel de openbare douches waren te gebruiken in de wellness.) Eigenlijk echt zonde, wij zijn al op zoveel plaatsen geweest met zelfde groep, dit kwamen we nog niet tegen...

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
18 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het tweede jaar hier geweest met 4 gezinnen met kinderen. Elk jaar verbazen we ons weer over de geweldige gastvrijheid en zeer goede service. Het hotel beschikt over ruime kamers en is direct aan de piste gelegen en tevens aan de rand van het dorp. Binnen 3 min loop je het centrum in.
Sommige kamers zijn reeds gemoderniseerd en de overige kamers worden spoedig ook gerenoveerd.
Het hotel beschikt tevens over een heerlijke welness.
Elke avond is er een heerlijk 3 gangen diner bereid door een topkok. Het hotel beschikt tevens over een uitgebreide wijnkaart. Het bedienend personeel is zeer vriendelijk en erg gastvrij. Niets is te veel gevraagd!
Wij komen hier zeker terug.

Verbleef: februari 2016, reisde met familie
24 februari 2015 beoordeeld

Wij hebben een heerlijke week gehad in hotel Somont: direct gelegen aan de piste, prima kamers en uitstekende service. Bijzonder gastvrij onthaal en zeer vriendelijk personeel; Niets was hen teveel. Ook het eten was goed

• Verbleef: februari 2015, reisde met familie
9 maart 2014 beoordeeld

Met een directe ligging aan de wereldberoemde Sella-ronda is dit het ideale hotel voor de verwende wintersporter. Mooie kamers, vriendelijk personeel, een uitstekende welness-ruimte en een excellente keukenbrigade. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en iedere dag is het diner weer een nieuwe culinaire verrassing. De Italiaanse keuken maakt zijn naam hier volledig waar!

Verbleef: februari 2014, reisde met familie
16 maart 2013 beoordeeld

We hebben met 1 kind in dit hotel gelogeerd, na jaren in het Pustertal in diverse hotels vakantie te gevierd te hebben. Ondanks de goede ligging van het hotel ( direct aan de piste) en de goede kamers, overschaduwde het smakeloze eten ( met name de hoofdmaaltijden) de rest. De bediening is zeer wisselend van zeer lief tot ronduit grof en beledigend. Klachten worden niet begrepen en de manager van het hotel (zoon) is te vaak afwezig om goed leiding te kunnen geven. De situatie in de keuken is zo dramatisch dat ze beter een keer stage kunnen lopen in de diverse skihutten die we in dit fantastische skigebied bezocht hebben (o.a. Bar Ristorante Maria op de passo Pordoi).
Het zwembad ( een verlengde badkuip) was het bezoek niet waard.
Jammer, we kunnen dit hotel zeker niet aanraden, er zijn veel betere hotels voor die prijs in Zuid-Tirol.

• Verbleef: februari 2013, reisde met familie