5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel. Prachtige kamer, heel schoon en zeer vriendelijk personeel. Direct uit de skikelder de keuze uit twee liften.
Het ontbijt en diner zijn geweldig. Prima keuzes en van uitstekende kwaliteit. Kortom een aanrader

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
19 januari 2017 beoordeeld

In januari 2017 een week in dit verbleven, samen met mijn man en ouders, wat een heerlijke ervaring! Zeer vriendelijk personeel, wij voelden ons enorm welkom hierdoor. De kamers waren ruim en schoon. De ligging van het hotel is fantastisch, je stapt zo van je ski's af, het hotel binnen. Het eten was ook erg lekker, zowel het uitgebreide ontbijtbuffet als het diner 's avonds. Ook met mijn gluten-gevoeligheid werd erg goed rekening gehouden. Wij hebben het hier heel fijn gehad en komen zeker terug.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
31 januari 2016 beoordeeld

Waren vanaf 10 januari 2016 2 weken in Hotel Freina. Het was uitstekend! Het hotel ligt in het centrum van het dorp en direct aan de piste. We hadden op basis van halfpension een hele mooie schone kamer met balkon en uitzicht op de piste Het was onze derde keer in Freina en werden super hartelijk ontvangen door de Familie Kostner. Een perfecte gastvrouw en gastheer die je onmiddellijk thuis doen voelen. Het hotel heeft een van de beste keukens van Selva. Als hotelgast wordt je dan ook verschrikkelijk verwend. Je kunt dagelijks kiezen uit een 4-gangen menu. en er is voor elk wat wils met een uitstekende kwaliteit. Mocht het toch niet je smaak zijn is er altijd een alternatief. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Altijd (gemeend) lachen en grapjes maken. We hebben genoten en het was een van de beste skivakanties ooit.

Verbleef: januari 2016
13 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wintersportweek geboekt half pension maar hebben 5/7 dagen toch gegeten hier. Eten is geweldig en niet duur! Personeel is zoooo vriendelijk: je voelt je helemaal thuis. Eenmaal hier geweest, ben je verkocht. Aan de piste, Sella ronda. Een dikke 9!

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
1 februari 2015 beoordeeld

Schitterend hotel super vriendelijk en heerlijk eten. Personeel allemaal even behulpzaam en onze kamer was prachtig. Dit is een hotel van top kwaliteit u onmiddellijk thuisvoelen.
Skiverlof was af een geweldige week zeker terugkomen

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner