Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel. Prachtige kamer, heel schoon en zeer vriendelijk personeel. Direct uit de skikelder de keuze uit twee liften.
Het ontbijt en diner zijn geweldig. Prima keuzes en van uitstekende kwaliteit. Kortom een aanrader

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 19 januari 2017

In januari 2017 een week in dit verbleven, samen met mijn man en ouders, wat een heerlijke ervaring! Zeer vriendelijk personeel, wij voelden ons enorm welkom hierdoor. De kamers waren ruim en schoon. De ligging van het hotel is fantastisch, je stapt zo van je ski's af, het hotel binnen. Het eten was ook erg lekker, zowel het uitgebreide ontbijtbuffet als het diner 's avonds. Ook met mijn gluten-gevoeligheid werd erg goed rekening gehouden. Wij hebben het hier heel fijn gehad en komen zeker terug.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 31 januari 2016

Waren vanaf 10 januari 2016 2 weken in Hotel Freina. Het was uitstekend! Het hotel ligt in het centrum van het dorp en direct aan de piste. We hadden op basis van halfpension een hele mooie schone kamer met balkon en uitzicht op de piste Het was onze derde keer in Freina en werden super hartelijk ontvangen door de Familie Kostner. Een perfecte gastvrouw en gastheer die je onmiddellijk thuis doen voelen. Het hotel heeft een van de beste keukens van Selva. Als hotelgast wordt je dan ook verschrikkelijk verwend. Je kunt dagelijks kiezen uit een 4-gangen menu. en er is voor elk wat wils met een uitstekende kwaliteit. Mocht het toch niet je smaak zijn is er altijd een alternatief. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Altijd (gemeend) lachen en grapjes maken. We hebben genoten en het was een van de beste skivakanties ooit.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 13 maart 2015 via mobiele applicatie

Wintersportweek geboekt half pension maar hebben 5/7 dagen toch gegeten hier. Eten is geweldig en niet duur! Personeel is zoooo vriendelijk: je voelt je helemaal thuis. Eenmaal hier geweest, ben je verkocht. Aan de piste, Sella ronda. Een dikke 9!

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 1 februari 2015

Schitterend hotel super vriendelijk en heerlijk eten. Personeel allemaal even behulpzaam en onze kamer was prachtig. Dit is een hotel van top kwaliteit u onmiddellijk thuisvoelen.
Skiverlof was af een geweldige week zeker terugkomen

Datum van verblijf: januari 2015