“Gemoedelijke bediening - erg lekker gegeten”
Beoordeling van Ristorante Fiorentino

Ristorante Fiorentino
Geclassificeerd als nr. 7 van 75 Restaurants in Sansepolcro
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
21 augustus 2017 beoordeeld

Zonder reservatie een tafeltje op het terras gekregen - gezellig onder de luifel. De bediening was erg vlot en vriendelijk ... gemoedelijk zelfs. Niets op aan te merken!!

Het eten was voortreffelijk: duif met olijven, konijn, lamsvlees ... allemaal lekker op smaak en voldoende als hoofdgerecht. De pasta al ragu was lekker maar niet uitzonderlijk.

Bij de keuze van 't nagerecht kregen we direct 't voorstel om elk een bord te nemen met van alles een kleine portie ... doen!! De nagerechten zijn eenvoudig, niet bijzonder mooi gebracht maar wél lekker. Per bord 5 soorten dessert ... voor 4€ ... niet normaal!

7 juni 2017 beoordeeld

De sfeer is vriendelijk en gastvrij. De eetzaal boven kijkt uit op de straten van Sansepolcro. Maar nog belangrijker is het geweldige eten. We kregen zonder te vragen een proeverij van alle verse desserts. We komen zeker terug!

3 september 2016 beoordeeld

Door een toeval kwamen we hier op 15 augustus terecht. Absolute meevaller met een goed voorgerecht een super hoofdgerecht (kalfstournedos). Zeer vriendelijke bediening. Goede herinnering

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, goede en vriendelijke bediening. Flinke porties! We hadden beide ons eigen voorgerecht gekozen maar we hadden achteraf beter een gerecht kunnen delen.

25 augustus 2014 beoordeeld

Het eten was ok, we hebben wel heel erg lang moeten wachten op het eten. Sommige gerechten waren zeer lekker, andere eerder teleurstellend.

Reizigers die Ristorante Fiorentino bekeken, bekeken ook

Sansepolcro, Province of Arezzo

In Ristorante Fiorentino geweest? Deel je ervaringen!