“Heerlijke Italiaanse gerechten!”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Prachtige locatie!!!!
2 weken lang heerlijk gegeten!
Ook voor kinderen ruimte om lekker te spelen!!
Komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste lekker dat ik er heb heen liep om te reserveren, dacht ik van de buitenkant, dat het ging om een snackbar. Wat een enorme meevaller! Een hele mooie plek tussen de bomen, wel geheel overdekt zodat je niet in de zon hoeft te zitten. Het eten bleek ook nog eens erg goed. We hebben er tijdens de vakantie vaak gegeten, goede pizza's, maar ook andere gerechten. Ook goed betaalbaar en goede service. Reserveren is wel een pre, ze zitten vaak vol. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juli 2019 beoordeeld

Al Tramonto is al 3 jaar onze vaste locatie in San Vincenzo om eens lekker te eten! Ze bieden verse vis (aan tafel gefileerd), lekkere pizza's en lekkere pasta's aan. De mensen die er werken zijn super vriendelijk en super enthousiast! De locatie tussen de bomen, vlak bij het strand, is zeer aangenaam, zelfs bij slecht weer!

Datum van bezoek: juli 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Menu v/d Dag, echt heel goed, De entourage bekijkende verwacht je niet dat je er zo lekker kunt eten, het ziet er een beetje goedkoop uit allemaal. deels buiten op onverhard terras, plastic stoelen, maar uitsekende service en eten. Aanrader, en zijn dus nog een keer terug gegaan.

Datum van bezoek: juni 2019
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het uiterlijk doet iets anders vermoeden. Maar we hebben heerlijk gegeten! Echt verse vis, gefileerd aan tafel!
Super vriendelijke bediening!
Prijs kwaliteit is goed!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Al Tramonto bekeken, bekeken ook

San Vincenzo, Province of Livorno

In Al Tramonto geweest? Deel je ervaringen!